Hyvää keski-kesää, ja kesää tasapuolisesti kaikille.
Tässä Juhannus sää-ennuste;
https://youtu.be/Y6pAFtsAxSU
Keski-kesän juhlaa, Juhannusta hyvää.
10
349
Vastaukset
- Anonyymi
Säät sopii hyvin. Itte aion olla säässä kuin säässä. Ja hankin jo grilli-makkarat. Ja jonkun törpön olutta. Siinä se suurinpiirtein se keski-kesän huipennus. Eikä suurempia systeemejä ole tarviskaan. Vapaa aika on hyvää.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17893863F
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kaikki säät kelpaa. Ja juhannus on kerran vuodessa.
Että nyt sitten vkl juhannus. Ja täälläkin menee ilman suurempaa ohjelmaa ja ongelmaa. Sinappia, makkaraa, olutta. Siinäpä se. - Anonyymi
Mites kokko ? Ja juhannusyön taiat ? Tai juhannus morsio ? Miten perinteet ?
Säät kyllä kuuluu olevan sopivat. Mutta miten tuo juhannus ohjelma ja sisältö ?- Anonyymi
Taitaa olla liian kuivaa kokon polttoon ?
Ja eikös vihreät kiellä kaiken ?
Itse olen jo juhannus vietossa. Ja pitää muistaa, että tänään kääntyi jo syksyyn tämä kesä. 21 pv... Jotta pimenee nyt vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen jo juhannus vietossa. Ja pitää muistaa, että tänään kääntyi jo syksyyn tämä kesä. 21 pv... Jotta pimenee nyt vaan.Ennen vanhaan juhannukset joulut oli tärkeitä juhlia. Nykyään taitaa olla hieman vähemmällä. Ja kaikki muu viihde täyttää elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen jo juhannus vietossa. Ja pitää muistaa, että tänään kääntyi jo syksyyn tämä kesä. 21 pv... Jotta pimenee nyt vaan.Älä masennu, ei Jolupukkikaan masennu.
- Anonyymi
Ja, jos lomailu jatkuu koko kesän, niin tässä tiedoksi ja avuksi koko kesän säätila;
https://youtu.be/-HJbEWzaC4E - Anonyymi
Vaihtelevaa on ollu sää. Ja se on hyvä se.
Olen jo juhla-ruuat ja juomat syöny ja juonu, ja juhannus oli hyvä.
Kohti uusia juhlia nyt. Voi olla arkeakin kyllä. - Anonyymi
Nyt se juhannus helpotti. Olikin mulla sählinkiä. Lähinnä noita liian touhukkaita sukulaisia. Vaivoiksi asti.
Ressaavat nämä juhlapyhät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717