Sukutapaamisen yhteydessä katseltiin sukutaulukoita netistä. Mistähän näitä oikein sikiää, kun on aivan päin honkia? Geni-nimisessä ohjelmassa mammani vanhemmat on laitettu väärään taloon, mammalla on ihan outoja sisaruksia. Ja oli vielä linkitkin alkuperäisiin lähteisiin. Uudemmissa sukupolvissa on vielä enemmän virheitä. Yksi on sekoitettu toiseen saman nimiseen, joka mainostaa yhtä terveysjuttua. Vaikka on harvinainen nimi, täyskaima löytyy. Sitten yksi ulkomaille muuttanut on merkitty menneen Suomessa naimisiin. Esittelijä oli sitä mieltä, että tässä on tahallaan tehty kiusaa tai yhdistetty kun jotain löytyy yhteistä.
Sekaisin kuin lumiukko
10
368
Vastaukset
- Anonyymi
Tuommoista sikiämistä ei voi kuin ihmetellä. Otan osaa.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17897707Q
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Jaa nämä on nämä myhberityrage juutalaiset, yrittävät tarjota melkein 400 euron pakettia ja sitten saa tuollainen lopputuloksen
- Anonyymi
No wittu sama paska
- Anonyymi
MYHERTAGE ON ISRAELILAINEN
- Anonyymi
Mitäs läksit
- Anonyymi
Onhan tuolla nuorena kuolleelle äidille syntynyt puolisen kymmentä lastakin kuolemansa jälkeen...
Ei edes sen vertaa viitsitä tarkastaa itse. Tosin minulla Sukujutut -ohjelma herjaa heti tuollaisista ja monista muistakin töppäyksistä. - Anonyymi
Kikkeli
- Anonyymi
Miten lumiukko on sekaisin, ettet vaan itse olisi?
- Anonyymi
Kikkeli
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748