Venäjän kymmenet tuhannet köyhät kärsivät kaikkein eniten Venäjän turhan hyökkäyssodan takia. Venäjä käyttää miljardeja ulkomailla sotimiseen ja asevarusteluun. Järjetöntä rahan- ja ihmishenkien hukkaa venäläisen imperialismin takia.
Venäjällä leikataan muutenkin huonoja eläkkeitä Putlerin hyökkäyssodan takia
8
171
Vastaukset
- Anonyymi
Komunatsi-Venäjällä "valtion etu" menee aina tavallisen ihmisen hyvinvoinnin edelle. Varsinkin eläkeläisiä on helppo kurittaa, koska ne eivät ainakaan nouse barrikadeille.
- Anonyymi
Suomessahan köyhiltä leikataan Bidensodan rahoitukseen?
- Anonyymi
Ilman Putlerin hyökkäyssotaa Ukrainaan Suomi ei olisi nyt Natossa. Näin se vaan on.
- Anonyymi
Höhöhö . Mitä tommoset liikuttaa psykopaatti Putinia natsia !! Hehe mikä oli Hitlerin kipuraja kuolleissa , 5 , 10 50 , 100 miljoonaa .. koskas heil Halla-aho uskaltaa tuomita kamunsa putlerin !!
- Anonyymi
Venäläiset hyvinkoulutetut ihmiset pakenevat jo Venäjältä länteen. Köyhiltä se ei onnistu niin helposti.
- Anonyymi
On siellä varaa massoissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siellä varaa massoissa!
On siellä vielä mutta väki vähenee. On se niin paska maa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214