Onkohan aiemmin ikinä koskaan juhannuksena matkustettu VIIMEHETKEN lipuilla näin edullisesti?
KIITOS Valkeakosken Liikenne!
Valkeakosken Liikenteeltä löytyy huomiselle juhannussunnuntaille 6 euron lippuja!
12
367
Vastaukset
- Anonyymi
Nöyrä kiitos rahanarvoisesta vinkistä! Ostinkin juuri huomiselle Tampere-Helsinki lipun hintaan 5,90e. Ihana matka tulossa, palvelevan Pupubussin kyydissä! Sitten Helsingin päässä menen nauttimaan lautalla aurinkoisesta Suomenlinnan idyllistä. Kiitos!
T. Ex tempore -matkailija Tampereen Koivistonkylästä- Anonyymi
Asutko Kimmo nykyään Koikkarissa vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutko Kimmo nykyään Koikkarissa vai?
En ole kimmo
- Anonyymi
Suuret kiitokset myös täältä kylppäristä koko peilin porukalta!
- Anonyymi
Noin sitä pitää, Valkeakoski-Helsinki -matkasta rosvomaisesti 21,50.
- Anonyymi
VL:n halvat hinnat eräänä vuoden vilkkaimpana matkustuspäivänä kertoo yrityksen ahdingosta. Ovatko ne vähätkin matkustajat löytäneet paremman tavan matkustaa?
- Anonyymi
Tiedoksi: minä matkustan aina Valkeakosken Liikenteellä Tampere-Helsinki välillä. Hinnoista riippumatta. En edes harkitse muuta liikennöitsijää.
- Anonyymi
T. Kimmo
- Anonyymi
Kiitos tästä tiedosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä tiedosta.
Kimmo kiitti itse itseään, taitaa olla hieman sekaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimmo kiitti itse itseään, taitaa olla hieman sekaisin?
On se. Todellakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se. Todellakin
Hyväksyn tämän kommentin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210