Älä nyt ala pelkäämään ja älä säikähdä mutta Saatana on AINA paikalla. IHAN AINA. Se ei muutu koskaan ei ikinä mukavaksi. Se loukkaa, kiusaa, pelottelee, uhkaa, ivaa, pilkkaa, valehtelee, esiintyy jopa valkeuden enkelinä ja haluaa sinulle aina vain ja ainoastaan pahinta mahdollista.
Pysy Jumalassa ja rukouksessa ja muista että tämä maailma kokonaisuudessaan on saatanan olinpaikka koska se on heitetty tänne kuljeksimaan. Saatana oli suuri enkeliruhtinas hyi kuinka pelottavaa mutta se on katkera ja erittäin varottava koska se heitettiin pois paratiisista. Et voi tehdä mitään erityistä sen suhteen. Jumalalla on ihmiselle ulospääsy mutta saatanalle ei ja se tietää sen. Sekin on hyvä muistaa ja rentoutua.
Saatana on loukannut Jumalaa niin pahasti että me ei voida ymmärtää sitä muuta kuin tiedetään se ettei se pääse takaisin paratiisiin koskaan. Sen paikka on helvetissä ja sinne se haluaa sinutkin mukaan koska se on katkera ja murhanhimoinen ja väkivaltainen ja kaikinpuolinen iljettävä.
Tiesitkö......
12
722
Vastaukset
Näin on.
- Anonyymi
Nuku sinäkin välillä ja rentoudu.
- Anonyymi
Annan sulle lomaa tarkkailusta. ☀
- Anonyymi
Ei pitäisi uskoa huhu puheita taas panetellaan saatanaa selän takana ilman näyttöä 😤
- Anonyymi
Oletko itse saatana kun noin hyvin tiedät tuon
- Anonyymi
Sivullinen seuraaja vain! Saatanalla muuta puuhaa hän on kesälomalla😉
- Anonyymi
Pirulle annat itse pikku sormen sitä ei pirukaan tee vaan sinä itse jos et ole täysin syyntaaketon niin kuin arhinmäki
- Anonyymi
Jaa. Ja tulit tänne sitte itsestäsi avautumaan🙄
- Anonyymi
Jeesus estää suoran yhteyden Jumalaan ja siksi Saatana pääsee Jeesuksen varjossa ihmisten elämään. Luopukaa vääristä profeetoista ja kääntykää Juutalaisuuteen. Vain sillä tiellä voitte olla suojassa Saatanan suoralta vaikutukselta.
- Anonyymi
Sigmund Freud sen sanoi; saatanat löytyvät aina ihmisellä korvien väleistä.
Sigge olikin psykoterapian kehittäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89924Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873