Turhaan paheksuvat uskovaiset kirosanoja, koska he ovat itse ne keksineet. Kirjoittivat Raamattuun niin prrrrkeleesti sadattelua, että se on ihan pirukseen sitä täynnä. Suotta sitten ihmettelevät, mistä kansa on oppinut manaamaan. Heidän kirotusta käsikirjastaan!!! Tana ja kele!!!
Kiroilu on uskovaisten syytä
12
238
Vastaukset
- Anonyymi
Raamatusta ei tosiaan opi muuta kuin pahoille tavoille. Sen kertomuksissa tapetaan surutta kokonaisia kansoja, miekalla halkaistaan raskaana olevien naisten vatsat, tyttäret naiskentelevat isänsä kanssa, joku ripustetaan ristille naulaamalla jne. Hauskaa iltalukemistoa lapsukaisille. Tarinaa ryyditetaan kirosanoilla. Sitten tuota kirjaa kehuvat tekeytyvät vielä muita paremmiksi. Voi tyhmyyden määrää!!!!
- Anonyymi
No mutta kun ne kristityt ovat parempia kuin ateistit! Eivät kiroile, juopottele, huoraa, anasta ja valehtele niin kuin TE! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta kun ne kristityt ovat parempia kuin ateistit! Eivät kiroile, juopottele, huoraa, anasta ja valehtele niin kuin TE! :)
Kristityt valehtelevat aina kuten sinä. Valehtelevat jonkin jumalan olevan olemassa, vaikka sellaista ei ole. Ja kiroilevat vielä notta raamattu roikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristityt valehtelevat aina kuten sinä. Valehtelevat jonkin jumalan olevan olemassa, vaikka sellaista ei ole. Ja kiroilevat vielä notta raamattu roikaa.
Minua huvittaa vieläkin se, että kun tulin uskoon ja todistin Jeesuksesta ystävilleni, niin nämä pyytelivät vähän väliä minulta anteeksi, kun kiroilivat puhuessaan. :)
Anonyymi kirjoitti:
Minua huvittaa vieläkin se, että kun tulin uskoon ja todistin Jeesuksesta ystävilleni, niin nämä pyytelivät vähän väliä minulta anteeksi, kun kiroilivat puhuessaan. :)
Huvittavinta on se, että kirosanat ovat muiden hyviä jumalia. Perkele on balttilainen lainasana tarkoittaen ukkosen jumalaa (Perkūnas). Myös Raamatun Jahve ja Baal olivat ukkosen jumalia. Jahve otti Baalin paikan ja ominaisuudet ja baalista tehtiin pilkkanimi beelzebub, tunkion herra.
- Anonyymi
Naakkamiihumi kirjoitti:
Huvittavinta on se, että kirosanat ovat muiden hyviä jumalia. Perkele on balttilainen lainasana tarkoittaen ukkosen jumalaa (Perkūnas). Myös Raamatun Jahve ja Baal olivat ukkosen jumalia. Jahve otti Baalin paikan ja ominaisuudet ja baalista tehtiin pilkkanimi beelzebub, tunkion herra.
Jumala on alun perin Kamala. Siksi hän Raamatun satukirjoissa onkin aivan kamala: hävittää jopa ihmiskunnan hukuttamalla. Kamalajumala suuttuukin helposti. Ei tarvitse muuta kuin sanoa jumalauta niin taivasjullilta palaa käämit. Kyseessä on siis hermoheikko potilas. Hermot häneltä menivät, koska hän joutui oleilemaan järkyttävän pitkään yksinään pimeässä kuuntelemassa veden liplattelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kun tulin uskoon ja todistin Jeesuksesta ystävilleni"
Et sinä mitään todista muuta kuin itsesi yhdeksi helvetin huijariksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kun tulin uskoon ja todistin Jeesuksesta ystävilleni"
Et sinä mitään todista muuta kuin itsesi yhdeksi helvetin huijariksi.Kyllä ne ateistit ystäväni järkiään pyytelivät anteeksi minulta sitä, kun kiroilivat keskustellessaan kanssani. Ja meikäläistä se huvitti... :)
- Anonyymi
Kuka valitsee pahuuden tien tuhoutuu sanoo Zelensky. Uskokaamme häntä.
- Anonyymi
Ilmankos Zelensky tuhoutui.
- Anonyymi
voi jeesuksen vittu
- Anonyymi
Jeesuksella oli siis vulva :O No mutta hänhän on sitten Rouva!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136