Onko ollut tipaton juhannus takana? Minä olen kitannut laageria oikein urakalla. Kluk kluk kluk äääh. Kaksi 24 packkiä laatikkoa olen kulautellut. Kommentteja.
Miksi Dacistin suu mutrussa, oi miksi
7
394
Vastaukset
- Anonyymi
Toi on kova peli.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/018c77e0-b960-4dbd-8df0-dee48a358fc0- Anonyymi
Moottorin voi vielä jättää käyntiin niin pysyy teltta lämpimänä. Suosittelen lämpimästi kaikille dacisteille!
- Anonyymi
Jahans. Teltta pystyyn ja lissää laagerii. Kippis ja kulaus.
- Anonyymi
Onko ryyppääminen jotenkin hienoa ja ylpeilyn aihe?
Itselle käynnit oli hienoa kun ikää oli 14-20 vuotta, mutta sen jälkeen ei ole kauheasti innostanut kuin hyvin harvoin.- Anonyymi
Kyllä se dacistien keskuudessa on!! Juodaan viinaa tullaan viisaammiksi niin!! Olemme maailmankaikkeuden viisaimpia olentoja ja siksi ostamme dacioita!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se dacistien keskuudessa on!! Juodaan viinaa tullaan viisaammiksi niin!! Olemme maailmankaikkeuden viisaimpia olentoja ja siksi ostamme dacioita!!
Oi Dacia tuo riemuhinen rasia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846