Asiat. Lopetan nyt ja tulevaisuudessa kaiken yhteydenpidon.
En halua pahoittaa sun mieltä. Se ei oo mun tapa.
Rakastuin suhun palavasti ja oot sielultas kaikkea sitä mitä voi rakastaa. Anteeksi kaikki tämä p.... täällä. En olis uskonut meidän ikinä täällä kohtaavan.
Tää paikka sotki meidän
26
1145
Vastaukset
- Anonyymi
Tekee kipeää jos sua satutin. Anteeksi. Unohda mut.. mäkin unohdan sut. Vaikka elämäni rakkaudelta tunnuit. Tervehdin kyllä jatkossa. 💛
- Anonyymi
Kerro missä päin asut? ☺️
- Anonyymi
Kaikki mitä täällä kirjoitetaan ja luulee toisen kirjoittavan. Ja satuttaa toista tietämättään kun on ihan pihalla asioista.
- Anonyymi
Aikamoisia satusetiä olette. Taas mielikuvitus ottanut vallan?
- Anonyymi
Olin minäkin halunnut tietää sun tunteista.
- Anonyymi
Mikään ei voi pahoittaa mun tunteita enemmän, kuin tämä ketju! 😭😭😭😭😭
Mä rakastan sua ja sä tiedät sen ja nyt jätät mut palstan kautta unohdukseeen ilman, että mä edes saisin lohtua siitä, että olisin tiennyt sun tunteistasi! Sä tiedät ja mä en! 😭😭😭😭😭😭- Anonyymi
En tiedä varmasti kuka olet ja mulla on hankala nähdä töissä jos oonkin kuvitellut kaiken. Et anna mitään merkkiä itsestäsi.. niin siksi tämä vaikeus kaikkeen. Miksi et laita yksityisviestiä muualta niin tiedän kuka olet.
- Anonyymi
En jätä sua kokonaan. Tiiät että tykkään susta. Mut nähdään oikeassa elämässä. Pakko keskittyä lomaan ja lapsiin. ❤️ Hyvää kesää ja lomaa myös sulle. Elokuussa nähdään.
- Anonyymi
Ja se eilinen oli hauskaa 🤭
- Anonyymi
Oon sanonut sulle mistä löydät mut jos oot oikea.
- Anonyymi
HYVÄÄ yötä, sekä näkemiin.
RAKAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RAKASOikeesti. Tää on ihan hullu paikka..
En kestä. Miten hitto saan selville kuka sä oot.
Älä vielä mee nukkuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RAKASOikeesti meän on pakko puhua.. miten se onnistuu😔
- Anonyymi
Onko AP mies vai nainen?
- Anonyymi
Nainen ja menin tämänkin tänne laittaan... en edes oo varma onko mun ihastus täällä vai ei. Ei hitto tätä hommaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ja menin tämänkin tänne laittaan... en edes oo varma onko mun ihastus täällä vai ei. Ei hitto tätä hommaa..
Laita nyt sille pitkälle komealla mutta tummalle viesti suoritettu niin ei tarvitse täällä koko kesää sekoilla n.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita nyt sille pitkälle komealla mutta tummalle viesti suoritettu niin ei tarvitse täällä koko kesää sekoilla n.
Tää on muutenkin ihan hullua hommaa..
Oliko tuokaan sulta vai keneltä tämäkin oli.
Voin laittaa sille pitkälle komealle viestiä mutta mistä laitan kun en oo varma onko se pitkä ja komea se kuka pitäis olla 😅 apua... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitanko sulle "viesti suoritettu"... en tiiä miten uskallan. Se Oikea voi pitää mua ihan hulluna kun kesälomalta laitan suoritus viestejä.. saattaa jo nyt pitää hulluna 😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkälle komealle mutta tummalle, eli onko sinulla mies vielä se pituuskriisi? Hauska monologi taas ja jostain syystä vielä työpaikkaromanssin kategorian alla, ei emme me voi puhua töissä. Se olisi melko erikoinen työpaikkakulttuuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkälle komealle mutta tummalle, eli onko sinulla mies vielä se pituuskriisi? Hauska monologi taas ja jostain syystä vielä työpaikkaromanssin kategorian alla, ei emme me voi puhua töissä. Se olisi melko erikoinen työpaikkakulttuuri
Tää on ollut multa sitten...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on ollut multa sitten...
Tämä ei siis ole minulta... tänne laittaa kuka vaan viestejä 😌
- Anonyymi
Maailma sotkee sen mitä pitääkin.
- Anonyymi
Ei hitto tätä hommaa 😅
- Anonyymi
Sori, mutta tästä kommentista tulee aika omnipotenttivibat ja naurattaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032