Joko olette heittäneet tälle kesälle talviturkin eli käyneet uimassa luonnonvesissä. Minulla se on vielä edessäpäin. Jospa lähipäivinä.
Uinti luonnonvedessä
19
417
Vastaukset
- Anonyymi
-kylmää on merivesi vielä täällä, ei ole tullut uitua kyllä missään vuosikausiin, ei meressä, ei järvessä, ei halleissa, se on vaan jäänyt...
äijä-Minä käyn läpi talven uimahallissa ja kesäisin on ainakin pyrkimys käydä kastautumassa luonnonvesissä.
- Anonyymi
En ole 20 vuoteen uinut luonnonvesissä. Lopetin kun aina tulin kipeäksi, enkä ole mitenkään innokas uimari ollut koskaan.
vn - Anonyymi
Olen muutaman kerran, hiuksia myöten. Järvivesi ainakin oli pari päivää sitten jo ihan lämmintä.
- Anonyymi
Viimeksi 2019 Thainaassa :)
Gubbe 74 - Anonyymi
Yli kuukausi sitte, vesi oli todella "virkistävää". En ole avantouimari mutta luonnon vesissä uin toukokuusta lokakuuhun. Ja kyse on Pohjois-Suomesta.
Kyllä saisi käydä uimassa. Tänäänkin niin hiostavan ukkosilma jotta... Ja tämä myös P-Suomessa.
- Anonyymi
Jo muutaman viikon ajan olen uinut päivittäin useampaankin kertaan. Mökkirannassamme Päijänteellä veden lämpötila tänään 22,6.
- Anonyymi
Ainoa lähellä oleva luonnon vesi minulle on meri ja Variokylän lahti itä Helsinki.Kuitenkaan en talviturkkia jättänyt pois kesä 2022 taitaa käydä niin etten tänäkään kesänä 2023 ? Ihan olen kaikki aikana Kaupunki lähiö.Oneksi itä Helsinki suuri ja paljon ranta viivaa.Mökkiä en omista,sepä se.
- Anonyymi
Meren rannalla on hienoa asua.
- Anonyymi
Pesin aamulla hiukseni järvivedessä. Nostin pesuvadilla rannalle ja siinä pesin. Ei kuulemma saa siihen veteen pesuaineita laittaa. On hiukset todella kivan tuntuiset.
- Anonyymi
Järvivesi ei sisällä suolaa, siksi se tuntuu mukavammalta hiuksissa.
Minäkin joskus nuorempana olen pessyt. Pesin kyllä ihan järvessä, shampota en muista mutta erituntoiset hiukset tuli kuin kraanavedellä pestyt
- Anonyymi
Äsken suihkussa saunan jälkeen , mistä lie vesi ? Onnellinen nii kauan ku saa vettä ja sähköä ! Kunhan pitävät putinin loitolla !
Gubbe 74 - Anonyymi
Juhannusviikolla kävin järvessä uimassa.
Jos pitää kastella hiukset, silloin on talviturkki vielä heittämättä. - Anonyymi
Ei tee mieli uimaan, lämpötila pudonnut kymmenisen astetta heti kun heinäkuu alkoi, +25-----> +15.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096