On siinä Suomelle maksamista!
Älyvapaat mepit!
Luonnon ennallistaminen 800 000 000 euroa x 25 vuotta.
12
347
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä linkki.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/19422564-2baf-4a6c-9469-9c98af095ddc - Anonyymi
Homma pitää kumminkin hoitaa, maksoi mitä maksoi.
- Anonyymi
Höpö, höpö. Puretaanko tuulivoimalat?
Niitä ei ollut vuonna 1952.
Jokunen vesivoimalakin.
Jokainen suomalainen maksaa lystistä 2750€ saksalainen 2€. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö, höpö. Puretaanko tuulivoimalat?
Niitä ei ollut vuonna 1952.
Jokunen vesivoimalakin.
Jokainen suomalainen maksaa lystistä 2750€ saksalainen 2€.Koko touhu vaikuttaa joltain höyrypäiden keksimältä pilalta, tai joku näkee taalan kuvia mielessään.
- Anonyymi
70-80-lukujen elemettitalot tarvitsee ennallistaa , kulttuuri kohteita joita ei saa menettää 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Melkein koko Alvar Aallon tuotanto menee ennallistukseen. Ja Kiasmat ja Mannerheimin patsaat.
- Anonyymi
Vesivoimalaitokset puretaan, moottoritiet kärrypoluiksi...
Ennallistamisen voisi aloittaa Helsingistä.- Anonyymi
Ennallistamisen voisi aloittaa Brysselistä!
- Anonyymi
Espoon Kirkkojärvi ennallistetaan järveksi ja Temppeliaukion kirkko täytetään louheella.
Ryzzien suurlähetystö laitetaan matalaksi ja ryzzille annetaan tilalle vanha virasto Albertinkadulta.- Anonyymi
Mene hoitoon vapunen!
- Anonyymi
Suojelualueet ei ole hiilinieluja! Laskennassa!
- Anonyymi
Yksi tämän ennällistamisen älyvapaa keino on mennä kaivinkoneella tukkimaan metsään kaivettu ojat.
Siinä sivussa sitten joutuis raivaamaan metsään tietä kaivinkoneella ja kaivinkoneella runnomaan maastoa ja kasvillisuutta kumoon jo metsittyneessä metsässä jossa ojat on..
Ojat kun jo on monesti Tikkurilassa ihan luonnollisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244