Olen pitkin kesää katsellut muksuille sopivaa fillaria, niin että vanhempi saa taas uuden ja hänen pyöränsä siirtyy nuoremmalle. Tähän asti olen käyttänyt ISLA BIKES’n pyöriä. Uutena saatavuus on BREXIT’n jälkeen huono, mutta käytettyjä sai vielä viime kesänä. Taisin tänä kesänä vähän myöhästyä.
XXL:llä on ollut tilattavissa maantiepyörä 24” kiekoilla. Sopivuus on ilmoitettu 8-9 vv, eikä pyörää ole ollut missään kokeiltavana. Geometriaakaan ei ole sivustolla. Väitän, että olisivat myyneet noita 500 € hintaan aika paljon, jos pyörä olisi ollut edes jossain liikkeessä näytillä. Nyt hinta putosi satasella, eli alennettuna 400 €. Oma on tulossa, katsotaan. Mitä sieltä tulee.
XXL:llä 24 tuuman lasten maantiepyörä alennuksessa
Anonyymi-ap
2
175
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, odotannsuurella mielenkiinnolla kämmenet hikoillen. Mitä sieltä oikein tulee?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17913314M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337