Kun itse en kykene olemaan kaveri kuten ne kykenee joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ilman ADHD:ta ne kykenee seurustelu suhteeseen ja ymmärrys niillä tulee heti.
Ja kun kirjoitan, että tulee antaa kyrpää en halua mitään muuta kuin joskus kerran vuodessa edes että sellainen mies jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma tulisi antaa kyrpää.
Ja pyydän voiko älyllisen kehitysvamman saaneena mies lähettää kyrpä kuvan, niin ne määrisee kuin pikku lapset kehitysvamma puolella työntekijälle, että minä jolla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma ja Adhd.
Saan kuulla, että en osaa hoitaa suhteita kuten ne Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena joilla ei ole Adhd.
Voisi edes kehitysvamma puolella työntekijä ja kehitysvammaisten tukiliitto ottaa me itse ryhmään vaikka olis Adfd ja nolla tasolla sosiaaliset taidot
Ei ole oikein että Me itse ryhmään ottaa vain ne joita voi puhua ympäri eli aivopestä sanojen suhteen ja jos minä kahden diagnoosi saaneena puhun totuuden ja minut heti kehitysvamma puolella työntekijä kieltää puhumasta totuuden.
En hyväksy, että ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ilman Adhd juttua, että niille terveet ihmisten valehtelee.
Lievä älyllinen kehitysvamma vai ADHD?
3
342
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko sittenkin autismi tai Asperger kyseessä?
Joillakin autisteilla on myös lievä kehitysvamma.- Anonyymi
Niin voi ihan hyvin olla. Itselläni oli aiemmin diagnoosit Asperger ja lievä kehitysvamma. Nyt on lapsuusiän autismi ja lievä kehitysvamma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106