Reinin kuivuneen joenuoman haihtuneet vedet tiivistyivät ja satoivat kaatosateena Porissa ja Tampereella. Ilmastonmuutosta päällänsä.
Reinin joki tulvi Porissa ja Tampereella
4
154
Vastaukset
- Anonyymi
Turkulaisillehan tuo olisi kuulunut. Ja Närpiöön.
- Anonyymi
Hihhulimedia hiljaa (Yle, HS). Viimeksi Reinin tulvivat vesimassat oli selvä ääri-ilmiö ilmastonmuutoksesta. Nyt eivät voi oikein kirjoittaa vastaista koska normaali vaihtelu tulvien ja kuivien kausien välillä olisi normaalia, eikä hihhulille ilmastonmuutos voi olla koskaan normaalia vaan extreemiä ihmisen aiheuttamaa muutosta.
- Anonyymi
Jos mediassa kirjoitetaan ilmastonmuutoksesta niin se on Paha Asia.
Jos mediassa ei kirjoiteta ilmastonmuutoksesta niin se on Paha Asia.
Levottomat 3 - Kun mikään ei riitä. On varmaan rankkaa olla denialisti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mediassa kirjoitetaan ilmastonmuutoksesta niin se on Paha Asia.
Jos mediassa ei kirjoiteta ilmastonmuutoksesta niin se on Paha Asia.
Levottomat 3 - Kun mikään ei riitä. On varmaan rankkaa olla denialisti.Kun hihhuli kirjoittaa ilmastonmuutoksesta niin se on Naurun Asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244