Hajoaako hallitus?

Anonyymi-ap

Ja milloin? Onko Suomella varaa natsihallitukseen? Toivottvasti RKP lähtee hallituksesta ja mahdollisimman pian, että koko natsiPaSkakyhäelmä kaatuu omaan mahdottomuuteensa.

17

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomen valtion maine on kuralla kuin Bolsonaron p..är eikä. Orpopiru ja kääkkäset sen tekivät. Jankuttajia kaikki hallitus tai mykkäsiä. Missä ne teot viipyvät? Suomi piti laittaa kuntoon. No miksi ette sitten laita. Mutku se Marin, nönnönnöö...

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­­­N­­y­­m­­f­­o­­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17914893C

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ai tilalle taas kommari hallitus?

• Anonyymi

Persukannattajissa on muuten entisiä kommareita aika vitusti.
        Sellaisia oikein katkerakommunisteja. Äärilaidan edustajia hypänneeenä toiseen äärilaitaan.

Itse kaihdan kaikkia ääri-ilmiöitä, nykyään jopa niiden kenttäedustajia, hulluja kai ne on?
        Tai vaikka ei olisikaan hulluja, kaihdan silti heidänlaistensa seuraa.
        Jättäisivät vaan myös minut rauhaan, en minä niiden seuraan väkisellä tunge.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persukannattajissa on muuten entisiä kommareita aika vitusti.
        Sellaisia oikein katkerakommunisteja. Äärilaidan edustajia hypänneeenä toiseen äärilaitaan.

Itse kaihdan kaikkia ääri-ilmiöitä, nykyään jopa niiden kenttäedustajia, hulluja kai ne on?
        Tai vaikka ei olisikaan hulluja, kaihdan silti heidänlaistensa seuraa.
        Jättäisivät vaan myös minut rauhaan, en minä niiden seuraan väkisellä tunge.

Kenttäpersuilla on aivan erilaisia suhtautumistapoja muunmuassa Ukrainan sotaankin!!

Silti kumpaisetkin äänestää persuehdokkaita, joiden suhtautuminen tuohonkin asian lienee se, että pitää auttaa?
        Mikä noita persukannattajia yhdistää, kun mamuilupolitiikassakin kenttäpersut voi olla ihan toisilla linjoilla keskenään, ekin on nähty ja kuultu?

On se sekalaista seurakuntaa. Jotenkin yksinkertaisia kai ne kaikki pääsääntöisesti on ja jossain vaiheessa elämäänsä vittuuntuneet siihen omaan elämäänsä siinä määrin, että purkavat vitutustaan kuka mitenkin ja valitettavasti tuollaisten kusipäiden kanssa ei voi edes kommunikoida mitenkään järkevällä tasolla.

PS. Huomatkaa, etten itse ottanut mitään kantaa esim. Ukrainan auttamiseen enkä mamuiluun, toin vain julki huomioitani kenttäpersujen ajatusten eroavuuksissa muunmuassa noiden suhteen. Itse en ole persu ollenkaan, tuskin koskaan niin hulluksi muutunkaan, vaikka koskaan ei pidä sanoa ei koskaan, koska se ei koskaan voi olla lähempänä kuin koskaan. Koskaan ei voi tietää tulevaa.

Vai mitä persut ja muut kusipäät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenttäpersuilla on aivan erilaisia suhtautumistapoja muunmuassa Ukrainan sotaankin!!

Silti kumpaisetkin äänestää persuehdokkaita, joiden suhtautuminen tuohonkin asian lienee se, että pitää auttaa?
        Mikä noita persukannattajia yhdistää, kun mamuilupolitiikassakin kenttäpersut voi olla ihan toisilla linjoilla keskenään, ekin on nähty ja kuultu?

On se sekalaista seurakuntaa. Jotenkin yksinkertaisia kai ne kaikki pääsääntöisesti on ja jossain vaiheessa elämäänsä vittuuntuneet siihen omaan elämäänsä siinä määrin, että purkavat vitutustaan kuka mitenkin ja valitettavasti tuollaisten kusipäiden kanssa ei voi edes kommunikoida mitenkään järkevällä tasolla.

PS. Huomatkaa, etten itse ottanut mitään kantaa esim. Ukrainan auttamiseen enkä mamuiluun, toin vain julki huomioitani kenttäpersujen ajatusten eroavuuksissa muunmuassa noiden suhteen. Itse en ole persu ollenkaan, tuskin koskaan niin hulluksi muutunkaan, vaikka koskaan ei pidä sanoa ei koskaan, koska se ei koskaan voi olla lähempänä kuin koskaan. Koskaan ei voi tietää tulevaa.

Vai mitä persut ja muut kusipäät?

"Mikä noita persukannattajia yhdistää" ?
        Rasismi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mikä noita persukannattajia yhdistää" ?
        Rasismi.

Suurelta osin tuo yksi asia iskostettuna kannattajien päähän on niitä ainoita ajatuksia, joita siellä yksinkertaisen kenttäpersun päässä ylipäätään on.
        Mutta kun ei se mene kenttäpersuilla ihan niinkään, siellä on myös mamuiluun myönteisesti suhtautuvia. Esim. persuyrittäjille mamu tuo rahulia kassaan ja silloinpa mamu onkin ihan positiivinen ilmiö persun ajatusmaailmassa.

• Anonyymi

Jäitkö muuten aikoinasi koulussa luokalle?

• Anonyymi

Teit tuon tahallisasi?

• Anonyymi

Kuka nyt vahingossa? Paitsi puhemies ehkä kertoi vahingossa väärin lastensa lukumäärän. Mutta sehän onkin persu ja matematiikka viitonen asteikolla nelosella kymppiin.
        Ja persusisäministerillä sattui 300 prosentin virhe, mutta eihän se persu muuten olisikaan.
        Mutta niilläkin opeilla pääsee Orpon hallituksessa sisäministeriksi.

• Anonyymi

Hakkarainen jäi. Kahdesti. No, kertaus on opintojen äiti, vaikka lukeminen vaan tyhmistyttääkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hakkarainen jäi. Kahdesti. No, kertaus on opintojen äiti, vaikka lukeminen vaan tyhmistyttääkin...

Teukka on fiksu. Sillä on saha palanut 8 kertaa ja aina on vakuutus korvannut.

• Anonyymi

Persre**äset on täysin pa**apuolue tunnen henkilötasollakin näitä v***u mitä loispaskoja sotkeevat ja pilaavat asiat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe