Hajoaako hallitus?

Anonyymi-ap

Ja milloin? Onko Suomella varaa natsihallitukseen? Toivottvasti RKP lähtee hallituksesta ja mahdollisimman pian, että koko natsiPaSkakyhäelmä kaatuu omaan mahdottomuuteensa.

17

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomen valtion maine on kuralla kuin Bolsonaron p..är eikä. Orpopiru ja kääkkäset sen tekivät. Jankuttajia kaikki hallitus tai mykkäsiä. Missä ne teot viipyvät? Suomi piti laittaa kuntoon. No miksi ette sitten laita. Mutku se Marin, nönnönnöö...

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­­­N­­y­­m­­f­­o­­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17914893C

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ai tilalle taas kommari hallitus?

• Anonyymi

Persukannattajissa on muuten entisiä kommareita aika vitusti.
        Sellaisia oikein katkerakommunisteja. Äärilaidan edustajia hypänneeenä toiseen äärilaitaan.

Itse kaihdan kaikkia ääri-ilmiöitä, nykyään jopa niiden kenttäedustajia, hulluja kai ne on?
        Tai vaikka ei olisikaan hulluja, kaihdan silti heidänlaistensa seuraa.
        Jättäisivät vaan myös minut rauhaan, en minä niiden seuraan väkisellä tunge.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persukannattajissa on muuten entisiä kommareita aika vitusti.
        Sellaisia oikein katkerakommunisteja. Äärilaidan edustajia hypänneeenä toiseen äärilaitaan.

Itse kaihdan kaikkia ääri-ilmiöitä, nykyään jopa niiden kenttäedustajia, hulluja kai ne on?
        Tai vaikka ei olisikaan hulluja, kaihdan silti heidänlaistensa seuraa.
        Jättäisivät vaan myös minut rauhaan, en minä niiden seuraan väkisellä tunge.

Kenttäpersuilla on aivan erilaisia suhtautumistapoja muunmuassa Ukrainan sotaankin!!

Silti kumpaisetkin äänestää persuehdokkaita, joiden suhtautuminen tuohonkin asian lienee se, että pitää auttaa?
        Mikä noita persukannattajia yhdistää, kun mamuilupolitiikassakin kenttäpersut voi olla ihan toisilla linjoilla keskenään, ekin on nähty ja kuultu?

On se sekalaista seurakuntaa. Jotenkin yksinkertaisia kai ne kaikki pääsääntöisesti on ja jossain vaiheessa elämäänsä vittuuntuneet siihen omaan elämäänsä siinä määrin, että purkavat vitutustaan kuka mitenkin ja valitettavasti tuollaisten kusipäiden kanssa ei voi edes kommunikoida mitenkään järkevällä tasolla.

PS. Huomatkaa, etten itse ottanut mitään kantaa esim. Ukrainan auttamiseen enkä mamuiluun, toin vain julki huomioitani kenttäpersujen ajatusten eroavuuksissa muunmuassa noiden suhteen. Itse en ole persu ollenkaan, tuskin koskaan niin hulluksi muutunkaan, vaikka koskaan ei pidä sanoa ei koskaan, koska se ei koskaan voi olla lähempänä kuin koskaan. Koskaan ei voi tietää tulevaa.

Vai mitä persut ja muut kusipäät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenttäpersuilla on aivan erilaisia suhtautumistapoja muunmuassa Ukrainan sotaankin!!

Silti kumpaisetkin äänestää persuehdokkaita, joiden suhtautuminen tuohonkin asian lienee se, että pitää auttaa?
        Mikä noita persukannattajia yhdistää, kun mamuilupolitiikassakin kenttäpersut voi olla ihan toisilla linjoilla keskenään, ekin on nähty ja kuultu?

On se sekalaista seurakuntaa. Jotenkin yksinkertaisia kai ne kaikki pääsääntöisesti on ja jossain vaiheessa elämäänsä vittuuntuneet siihen omaan elämäänsä siinä määrin, että purkavat vitutustaan kuka mitenkin ja valitettavasti tuollaisten kusipäiden kanssa ei voi edes kommunikoida mitenkään järkevällä tasolla.

PS. Huomatkaa, etten itse ottanut mitään kantaa esim. Ukrainan auttamiseen enkä mamuiluun, toin vain julki huomioitani kenttäpersujen ajatusten eroavuuksissa muunmuassa noiden suhteen. Itse en ole persu ollenkaan, tuskin koskaan niin hulluksi muutunkaan, vaikka koskaan ei pidä sanoa ei koskaan, koska se ei koskaan voi olla lähempänä kuin koskaan. Koskaan ei voi tietää tulevaa.

Vai mitä persut ja muut kusipäät?

"Mikä noita persukannattajia yhdistää" ?
        Rasismi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mikä noita persukannattajia yhdistää" ?
        Rasismi.

Suurelta osin tuo yksi asia iskostettuna kannattajien päähän on niitä ainoita ajatuksia, joita siellä yksinkertaisen kenttäpersun päässä ylipäätään on.
        Mutta kun ei se mene kenttäpersuilla ihan niinkään, siellä on myös mamuiluun myönteisesti suhtautuvia. Esim. persuyrittäjille mamu tuo rahulia kassaan ja silloinpa mamu onkin ihan positiivinen ilmiö persun ajatusmaailmassa.

• Anonyymi

Jäitkö muuten aikoinasi koulussa luokalle?

• Anonyymi

Teit tuon tahallisasi?

• Anonyymi

Kuka nyt vahingossa? Paitsi puhemies ehkä kertoi vahingossa väärin lastensa lukumäärän. Mutta sehän onkin persu ja matematiikka viitonen asteikolla nelosella kymppiin.
        Ja persusisäministerillä sattui 300 prosentin virhe, mutta eihän se persu muuten olisikaan.
        Mutta niilläkin opeilla pääsee Orpon hallituksessa sisäministeriksi.

• Anonyymi

Hakkarainen jäi. Kahdesti. No, kertaus on opintojen äiti, vaikka lukeminen vaan tyhmistyttääkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hakkarainen jäi. Kahdesti. No, kertaus on opintojen äiti, vaikka lukeminen vaan tyhmistyttääkin...

Teukka on fiksu. Sillä on saha palanut 8 kertaa ja aina on vakuutus korvannut.

• Anonyymi

Persre**äset on täysin pa**apuolue tunnen henkilötasollakin näitä v***u mitä loispaskoja sotkeevat ja pilaavat asiat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      110
      3449
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2061
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1961
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1773
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      288
      1452
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1371
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe