Ovatko niin tyhmii vai. haluuvatko jakaa aina väärää tietoa. asemastaan.
Ja kerätä aäälipisteitä
Kirjanpitäjänne
Miksi yrittäjöt aina puhuu että heillä ei ole ansioturvaa olenkaan
9
272
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen Yrittäjäin Työttömyyskassa SYT) on toiminut vuodesta 1995 lähtien. Yrittäjäkassassa on noin 28 000 jäsentä. Kassa maksaa päivärahaa keskimäärin 950 jäsenelle kuukausittain.
https://yrittajakassa.fi › yrittajakassa
Työttömyysturva ei ole vain palkansaajien yksinoikeus – Suomessa myös yrittäjät voivat kuulua työttömyyskassaan. - Yrittäjäkassa- Anonyymi
Juu ja kertoisitko mitkä ovat ne työttömyysturvan kriteerit?
Kausivaihtelut eivät kuulu työttömyysturvan piiriin.
Myös vähänkin isomman firman alasajo ei onnistu noin vain.
olen itse ollut yrittäjänä reilu 32v ja on ollut tiukkoja vuosia mutta myös hyviä vuosia, aina on pitänyt varautua itse niihin huonoihin vuosiin.
- Anonyymi
Kyllä ne ottaa mutta huonosti antaa
- Anonyymi
Jos yrittäjä on pääosakkaana osakeyhtiössään, niin ei tule milloinkaan saamaan senttiäkään työttömyyspäivärahaa.
Edes firman lopetusilmoitus Kaupaprekisteriin ei riitä. Firma on myytävä kokonaan pois, tai suoritettava sille konkurssimenettely - Anonyymi
Työkkörin kursseila sanottiin että,saa äkylläne tietää paremmin kuin suomi 24 yrittäjjien puskaradio
- Anonyymi
No eikä tiedä, etkä edes yksiöinyt minkä paikkakunnan työttömyyskurssista on kyse.
Ne voi työttömät ja virkaheitot kauppatieteiden maisterit hölistä siellä mitä sattuu. Vasta viime kädessä Kela päättää, onko henkilö päätoiminen yrittäjä vai ei. Päätoiminen yrittäjä ei voi saada työttömyyskorvausta, jos yritys on olemassa. Jos omistat Osakeyhtiön jossa olet ollut töissä, siitä työsuhteesta ei Kelan silmissä eroon pääse muuta kuin konkurssin kautta.
Joku laskettelukeskuksen hiitohissin hoitaja tai hiihto-opettaja-yrittäjä kuulemma olisi saanut kesäajalta kausityöttömyyden työttömyyskorvaysta. Tällaiset työt ovat aika harvinaisia kuitenkin.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta
- Anonyymi
Kouolan te. keskuksen yrittäjäkurssit
- Anonyymi
Yrittäjät in maettyreitä,ei ansioturvaa
Vaan laiskoila duunareila on ilmainen. Tylttlmyysturva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481