Vaimo suuttui minulle joskus aiheettomasti miten pilaan pyykit pesemällä ne väärässä lämpötilassa. Olin joskus 10vuotta aikaisemmin pilannut jonkin hänen vaatteensa. Nyt ei ollut mitään syytä moneen vuoteen. Olen pessyt tuhansia koneellisia pyykkiä pilalle menneen pesukerran jälkeen, vailla ongelmia. Jotenkin ikävällä tavalla vapauduin tästä kotiaskareesta.
Minun ei tarvitse enää pyykätä
Anonyymi-ap
1
381
Vastaukset
- Anonyymi
MInä vapauduin imuroinnista, kun imuroin väärällä tavalla. Hän ei kestä levotonta ja epätarkkaa tyyliäni.
Nykyään kun näyttää siltä, että pitäisi imuroida, hän vinkkaakin minut makuukammariin ja käskee hoidella kunnolla.
Pirun pölyistä on mutta lempi leiskuaa, vaimoni on erinomainen rakastaja - ihmekös, kun 15 vuotta ollaan treenattu juttuja yhdessä.
Elämä on mukavaa, kun ei koko ajan tarvitse olla siivoamassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337