USA antaa Ukrainalle rypäleaseita vauhdittaakseen Ukrainan hyökkäystä.
Keinot alkavat olla vähissä. Valkoisen talon entinen lehdistösihteeri Jen Psaki sanoi, että rypäleaseiden käyttäminen on sotarikos eikä USAn tiedossa ole, että Venäjä olisi niitä käyttänyt vastoin Suomen propagandamediaa, joka jaksaa syytää paskaa päivästä toisen vähääkään välittämättä faktoista. Tarkoitus on vain kehua ja ylistää USAa ja sen liittolaisia.
NATOn jäsenmaat ovat käyneet hyökkäyssotia tällä vuosisadalla 20 vuotta eikä Suomen media ole kertaakaan arvostellut tätä toimintaa vaan ainoastaan ihastellut sitä tappavaa voimaa mitä NATOn jäsenet käyttävät.
Suomalaisen maksettu media ei ole edes tuominnut CIAn 28:ssa maassa harjoittamaa kidutusta mitä se oman Senaatille tekemänsä ilmoituksensa mukaan on harjoittanut 2000-luvulla. Näitä kidutusvankiloita on paljastunut myös NATOn jäsenmaista EUn alueella. Nyt mekin kuulumme tähän arvoyhteisöön ja me jaamme samoja parempia ”läntisiä arvoja”.
Länsi eskaloi sotaa johan meidän Natoinstituutin johtaja Aaltola sanoi, että vahva Venäjä on kauhistus. Länsi haluaa dominoida ja alistaa koko vapaan maailman näkemättä faktaa, että itse toimii terroristien tavoin luoden epäjärjestystä hyökkäyssotiensa ja yksipuolisen pakotepolitikkaansa avulla.
Suomi on toiminut todella typerästi.
Rypäleaseet Ukrainassa
Anonyymi-ap
2
115
Vastaukset
- Anonyymi
Rypäleaseilla saadaan tapettua enemmän venäläisiä. Se on tarkoitus.
Miinuspuolena on vain se että niitä jää siviilien kiusaksi jopa vuosikymmeniksi. Sen vuoksi ne ovat kiellettyjä.
USA ei ole käyttänyt virallisesti rypäleaseita Irakin sodan jälkeen ja niitä on runsaasti varastossa. Näin saadaan varastot tyhjennettyä. - Anonyymi
Sale pelkää jotain ,putinii ?? Heti hornettei Ukrainalle ja 10 kappalta ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358