Rantakyläläinen henkilö sai tippurin, kun sekstaili, paikallisen naisoletetun kanssa.
Eikä ole ainut, tartunnan saanut, mikäli jutut vähänkään pitää paikkansa.
Nimeä en tiedä, mutta kuulemma tosihoikka tämä "huoleton"
Tippuria rantakylässä
22
1179
Vastaukset
- Anonyymi
Melko huolettomia on myös sen kanssa olevat miesoletetut, jos eivät kumia käytä..
https://www.youtube.com/watch?v=G0YlFs4QeSg- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17924257W
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Mä en ole ite päässyt pukille, joten oli pakko keksiä jotain negatiivista tälle palstalle. Terveisin kateellinen ja valehteleva kyräilijä.
- Anonyymi
Rantakylässä on paljon kauniita naisia. Täällä riittää myös juorukelloja, tyhjänpuhujia, mustasukkasia miehiä sekä mustasukkasia naisia, jotka puhuvat täyttä potaskaa.
- Anonyymi
No siellä on yks kurahaara.
- Anonyymi
Useitakin luuseri-ukkoja puhumassa p.skaa.
- Anonyymi
sepe neuvvoo poekija vetämään kätteen .
se kuulemma helpottaa.
eekö urvukki ennää anna ? - Anonyymi
Rantakylästä voi saada myös syövän.
- Anonyymi
Lauri Peisterä : Tytöt ei oota. Hyvä video !
- Anonyymi
Onko punapää ja nimikirjaimet L.H ?
Sellaisen yhden laihan vosun tiedän. - Anonyymi
Elekee vaan kikkelinkannattelijat käyttäkö kumia niin pääsette sitten mukavasti lääkäriin ja topsipuikkoa virtsaputkeen...
- Anonyymi
Minulla oli joskus aikoinaan tippuri Helsingissä asuessani.
Kävin Töölön kuppaklinikalla ja sinne hävisi tippurini.
Sellainen sanonta on, että hävisi kun kuppa Töölöön ja toimi myös näköjään tippurin kanssa sama häviäminen. - Anonyymi
Vetäkää käteen
- Anonyymi
Kirjoitat kokemuksesta ;D ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat kokemuksesta ;D ;D
Terve mies vetää käteen.
Impotentti nauraa tälle asialle, kun ei siihen itse kykene. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve mies vetää käteen.
Impotentti nauraa tälle asialle, kun ei siihen itse kykene.toiset saavat naista sinä vedät vain käteen
- Anonyymi
Minä sain kerran naista. Hikinen kusinen ja haiseva ihka oikea rantakylän nainen. Painoakin oli ainakin 90 kiloa. Siitä oli romantiikka kaukana.
- Anonyymi
Mahdat olla epätoivoinen kun vain kerran ja tuollaisen sait. Oot samaa kaliberia
- Anonyymi
Onko naises nyt laihtunut??
Ehkä pesassu
- Anonyymi
Se on jäänyt siihen yhteen kertaan. Siinä oli ihan tarpeeksi. On mitä muistella vanhainkodissa.
- Anonyymi
Oisit pitäny eukko kotona.
Se on vaara ku sinoli porukoihin tai piri juttuihin sekoo - Anonyymi
Se on se yksi BLondi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897