Austaralian entinen pääministeri Paul Keating kutsui NATOn pääsihteeriä ylivoimaiseksi hölmöksi ja tyhmimmäksi ihmiseksi mitä maailman poliittisella näyttämöllä voi nähdä. Hän on onnettomuus, joka odottaa tulemistaan.
Perusteluksi hän sanoo sen mitä USA on laittanut hänet puhumaan eli eristämään ja valvomaan Kiina. Stoltenberg unohtaa, että Kiina edustaa 20% maailman taloudesta ja on maailman suurin talous eikä Kiinalla ole sellaisia syntejä kuin USAlla aloitellaan hyökkäyssotia ympäri maailmaa joita Nato tukee iloisesti. NATOn leviäminen Aasiaan on valtava virhe.
Tosiasiahan on, että Nato on vaaraksi ihmiskunnalle. USA menettäisi maailmassa asemansa jos sillä ei olisi Natoa - ilmaisia aivopestyjä idiootteja valmiina taistelemaan USAn puolesta Euroopan ja koko vapaan maailman vahingoksi.
Suomi on liitetty tähän idioottien seuraan. Koska pääsemme sotimaan ja paljonko kasvavat varustelukulumme? Saako Suomi oman CIAn johtaman kidutusvankilan joita se on ylläpitänyt 28:ssa maassa 2000-luvulla ml. useissa NATOn jäsenmaissa?
Stoltenbergin rooli on sama kuin edeltäjiensä eli olla USAn puppe ja puhemies kun pitää valehdella ja näyttää typerykseltä minkä homman hän taitaa aika hyvin kun yhtä typerää puppea ei ole vielä löytynyt tilalle jatkamaan tätä pelleilyä. Uskoakseni Suomesta saattaisi tai pitäisi löytyä samaa luokkaa olevia idiootteja.
NATOn pääsihteeri
Anonyymi-ap
2
139
Vastaukset
- Anonyymi
Se on täysin pelle... Kädet käy,kuin muikunsuolaajalla? Lupailee muita Eukin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358