Nyt kun on varmaa, että Ukraina saa länsimailta F-16 hävittäjiä, on surkea marina yltynyt venäläisten toimesta. Ihmisiä teurastava kalsari-putinin hovinarreineen ovat tajunneet , että venäläiset romut tiputetaan taivaalta varsin vilkkaasti. Valehtelija lavrov uhkailee jälleen ydinaseilla, kun tämä säälittävä rikollinen ei muuhun pysty. F-16 hävittäjät ja Ukrainalle annettavat länsimaisen teknologian omaavat rypälepommit tulevat olemaan lopullinen niitti. Mielenvikaista hyökkäyssotaa käyvä venäjä on käyttänyt omia heikkolaatuisia rypälepommejansa sodan alkuhetkistä lähtien! Ihmisiä murhaavan putinin "erikoisoperaation" johdosta venäläiset saavat nyt maistaa nyt omaa lääkettä. Huomattavasti tehokkaampana! Romahdus saapumassa venäläisten hyökkäyssodalle. Vihdoin viimein!
F-16 hävittäjät ja putinin hyökkäyssota
Anonyymi-ap
2
150
Vastaukset
- Anonyymi
Rysssät eivät kunnioita sopimuksia, joten turha siis muidenkaan noudattaa.
- Anonyymi
Taas paskasien kalsarien poju höpise omiaan? Kuka antaa niin paljon tuhottavaksi,että merkitystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358