Vai itkemmekö sittenkin hedelmällisen Adventtikirkon tulevaa leskeyttä ja lasten kuolemaa?
Adventtikirkon lapsilla ei taida olla kuin yksi vaihtoehto...
Iloitkaamme hedelmättömästä Adventtikirkosta
15
207
Vastaukset
- Anonyymi
Noo mitenkäs on sinun laitasi ?
- Anonyymi
Ensimmäistä vaihtoehtoa ei ole olemassakaan, sillä ilman lapsiaan Adventtikirkkoakaan ei ole olemassa.
Jälkimmäinen vaihtoehto taas tulee johtamaan juuri tähän, eikä se minua itketä. Miksi itkettäisi, että jokin Baabelin kirkko lakkaisi olemasta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäistä vaihtoehtoa ei ole olemassakaan, sillä ilman lapsiaan Adventtikirkkoakaan ei ole olemassa.
Jälkimmäinen vaihtoehto taas tulee johtamaan juuri tähän, eikä se minua itketä. Miksi itkettäisi, että jokin Baabelin kirkko lakkaisi olemasta?Adventtikirkko ei häviä mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adventtikirkko ei häviä mihinkään.
Jos Raamattuun on uskominen, niin häviää kyllä suuren Babylonin mukana.
- Anonyymi
Adventtikirkon pastorit voisivat olla maksaville asiakkailleen esimerkkinä tehden itsemurhan, kuten heidän esikuvansa Jeesuskin teki.
- Anonyymi
No Jeesus ei ole todellisuudessa heidän esikuvansa, vaan kristikunnan isä eli paavi ja hänen hovinsa. Saavutukset tosin eivät yllä samalle tasolle kuin paavilla, vaan ovat huomattavasti vaatimattomammat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Jeesus ei ole todellisuudessa heidän esikuvansa, vaan kristikunnan isä eli paavi ja hänen hovinsa. Saavutukset tosin eivät yllä samalle tasolle kuin paavilla, vaan ovat huomattavasti vaatimattomammat.
Valehtelet.
- Anonyymi
Jeesus ei tehnyt itsemurhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet.
Mitä yhtäläisyyksiä näet Jeesuksella ja Adventtikirkon tai muidenkaan kirkkojen papeilla ja pastoreilla?
Voisit luetella niitä seuraavaan kommenttiisi, niin mekin näkisimme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei tehnyt itsemurhaa.
Yksi ainoa Jumala tapatti Jumalan ristillä, ja otti vastaan sovituksen itse itseltään. Kyseessä on joko avustettu murha taikka itsemurha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi ainoa Jumala tapatti Jumalan ristillä, ja otti vastaan sovituksen itse itseltään. Kyseessä on joko avustettu murha taikka itsemurha.
Oikeeti? Mikä murha se sellainen on? Jumalat eivät voi kuolla!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeeti? Mikä murha se sellainen on? Jumalat eivät voi kuolla!!!
Sellaiset jumalat, jotka tekevät itsemurhan ja voivat kuolla, ovat epäjumalia.
Raamatun kaikki jumalat kuuluvat siihen epäjumalien kastiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitteesi ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaiset jumalat, jotka tekevät itsemurhan ja voivat kuolla, ovat epäjumalia.
Raamatun kaikki jumalat kuuluvat siihen epäjumalien kastiin.Anteeksi nyt vain, mutta ristillä kuoli Jeesus ihmisenä. Ihmiset hänet tappoivat, sinäkin syntiesi kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717