Mitä järkeä on kalastaa, jos saalista ei syö vaan leikkii sen kanssa ja kiduttaa!!??
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9cb51b3c-5a5e-4db9-98b2-89d313459fd2
Kaloilla leikkiminen
6
240
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä olen ..
- Anonyymi
Minä myös olen tuota ihmetellyt, saalistetaan kala, ja vaurioteetaan sitä, sitten päästetään kala vapaaksi,,,,,, koska mä voin tehdä sen.
Onko kyse vallankäytöstä?
- Anonyymi
Johtuu siitä, että kaloja ei olla inhimillistetty nisäkkäiden ja lintujen tavoin. Siksi niiden pyydystä ja rääkkää "kalastus" muodosta on tullut muotia. Fiksu kalastaja kalastaa sen minkä syö. Ja jos ei kala kelpaa siirtykööt muihin harrastuksiin. Ei metsästäjätkään ammu ruokariistaa vaan pois heittääkseen.
- Anonyymi
Jooo-o, joopajoo.
Huippu-emokala on liian arvokas syötäväksi ja toisekseen alamittaiset galut-laeilla säädetyt alamitat- on vapautettava pyydyksestä uimaan,
olivatpa elossa tai kuolleita.- Anonyymi
Tätähän se tuntuu olevan. "Liian iso arvokas emokala, liian pieni alamittainen"
Kaikki syyt tuntuu löytyvän ettei vaan kalaa tarvitsisi käsitellä itse ruoaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätähän se tuntuu olevan. "Liian iso arvokas emokala, liian pieni alamittainen"
Kaikki syyt tuntuu löytyvän ettei vaan kalaa tarvitsisi käsitellä itse ruoaksi.Kyllä, kiinnijäädessä kilohinta alamittaiselle muodostuu huomattavaksi kun pyyntivälineet venhoa myöden menetetään valtiolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856