Haluan tietää mielipiteenne miksi lihon vaikka käyn lenkeillä ja syön aika terveelisesti

Anonyymi-ap

En tiedä ,minua on sanottu aina lihavaksi koko 1-7luokilla nyt menen siis kasille. En tiedä onko se vain ”vitsi” mutta vitsi on aika käytetty harrastin sillä alaasteella yleisurheilua 1-4luokalla mutta sitten lopetin.
Sain alkaa kuulemaan ”vitsiä” lisää mielestäni en ole lihava mutten myöskään laiha olen, koittanut lenkkeillä jo noin puolivuotta ja nyt se on päivittäistä. Teen vatsalihaksia noin joka toinen päivä ja olen niitä alkanut tekemään kesäloman alusta alkaen ,en pidä lenkkeilyistä tai varsalihaksista mutta minun ”täytyy” koska ihmiset sanovat että olen lihava ja haluan sen loppuvan.
Olen siis noin 46kg-48kg riippuen kuinka paljon syön päivässä. Kerran herkuttelin kaksi päivää putkeen ja painoni nousi noin 2kg joten huomasin ettei minun kuulu syödä karkkia. En osta enää karkkia ja jos syön karkkia se on yleensä tummaa suklaata noin rivi, en syö roskaruokaa ,mutta silti välillä lihon haluan tietää miten se loppuu pitääkö minun lisätä treeniä? Muuttaa ruokavaliota?
En syö naudanlihaa enkä possua usein koska vanhempani eivät osta sitä. Äitini on lenkkeillyt jo varmaan 5-10 vuotta ja hän aina vertaa minua häneen, mutta totuus on että olen lapsi kuka aloitti juuri lenkkeilyn eikä minulla voi olla hyvä kunto. Äitini antaa munulle 100€ jos menen 10 maratooniin(en saa siis melkein mistään rahaa) joten minun on ”pakko” mennä että saan rahaa jostakin koska haluan säästää tulevaisuuteen saan toki viikkorahaa 2,50€ mutta se ei ole minusta paljoa. Sillä saisin yhden suklaalevyn jos vielä söisin niitä. Mutta takaisin aiheeseen. Äitini sanoo että minun pitää pidentää lenkkiäni eli(2,5km) joka toimen päivä ja joka toimen (1km) silloin on vatsalihastreeni. Äitini sanoi että minun pitäisi mennä 5-10km lenkkejä että valmistaudun ”oikein” 10 maratooniin.
Samalla kun mietin että miksi minä lihon vaikka käyn lenkeillä ja syön semi terveelisesti? Onko ideoita? Ja kannataako minun pidentää joka toisenpäivön lenkkiä?

10

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainiin ja en siis juo limsoja tai mehuja enimmäkseen vettä ja joskus kaakauta

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍒 ­­N­y­­­m­­f­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17934815U

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Pilailijan tekemä avaus. Pilailija uhraa paljon aikaa teksteihinsä, mutta ei vaan onnistu matkimaan lapsia.

• Anonyymi

Miksi sotket tätä keskustelua pissamerkeilläsi? Kiima-aika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vastailet itse tekemääsi avaukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh ei, se on ns sarkasmi merkki tekstissäni ja olen tyttö😅

• Anonyymi

Sinähän olet vielä kasvava lapsi. Sinun ei kuulu laihduttaa. Äitisi on jotenkin päästään vinksahtanut, anteeksi vain kun sanon.
      Sinun iässäsi lapsen muodot muuttuvat aikuisen muodoiksi, se voi näyttää pyöristymiseltä mutta laihduttaminen ei nyt kuulu asiaan.

Karkkia ei koskaan pidä syödä paljon, oli paino sitten mikä hyvänsä.

• Anonyymi

Miksi vastailet itsellesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vastailet itsellesi?

Itselleni??? Kuinka niin?
        Sinä taidat olla pöpilästä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselleni??? Kuinka niin?
        Sinä taidat olla pöpilästä!

Tällä palstalla on aika paljon pöpejä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1821
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1579
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1523
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1437
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      277
      1206
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1080
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1071
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1022
    Aihe