Haluan tietää mielipiteenne miksi lihon vaikka käyn lenkeillä ja syön aika terveelisesti

Anonyymi-ap

En tiedä ,minua on sanottu aina lihavaksi koko 1-7luokilla nyt menen siis kasille. En tiedä onko se vain ”vitsi” mutta vitsi on aika käytetty harrastin sillä alaasteella yleisurheilua 1-4luokalla mutta sitten lopetin.
Sain alkaa kuulemaan ”vitsiä” lisää mielestäni en ole lihava mutten myöskään laiha olen, koittanut lenkkeillä jo noin puolivuotta ja nyt se on päivittäistä. Teen vatsalihaksia noin joka toinen päivä ja olen niitä alkanut tekemään kesäloman alusta alkaen ,en pidä lenkkeilyistä tai varsalihaksista mutta minun ”täytyy” koska ihmiset sanovat että olen lihava ja haluan sen loppuvan.
Olen siis noin 46kg-48kg riippuen kuinka paljon syön päivässä. Kerran herkuttelin kaksi päivää putkeen ja painoni nousi noin 2kg joten huomasin ettei minun kuulu syödä karkkia. En osta enää karkkia ja jos syön karkkia se on yleensä tummaa suklaata noin rivi, en syö roskaruokaa ,mutta silti välillä lihon haluan tietää miten se loppuu pitääkö minun lisätä treeniä? Muuttaa ruokavaliota?
En syö naudanlihaa enkä possua usein koska vanhempani eivät osta sitä. Äitini on lenkkeillyt jo varmaan 5-10 vuotta ja hän aina vertaa minua häneen, mutta totuus on että olen lapsi kuka aloitti juuri lenkkeilyn eikä minulla voi olla hyvä kunto. Äitini antaa munulle 100€ jos menen 10 maratooniin(en saa siis melkein mistään rahaa) joten minun on ”pakko” mennä että saan rahaa jostakin koska haluan säästää tulevaisuuteen saan toki viikkorahaa 2,50€ mutta se ei ole minusta paljoa. Sillä saisin yhden suklaalevyn jos vielä söisin niitä. Mutta takaisin aiheeseen. Äitini sanoo että minun pitää pidentää lenkkiäni eli(2,5km) joka toimen päivä ja joka toimen (1km) silloin on vatsalihastreeni. Äitini sanoi että minun pitäisi mennä 5-10km lenkkejä että valmistaudun ”oikein” 10 maratooniin.
Samalla kun mietin että miksi minä lihon vaikka käyn lenkeillä ja syön semi terveelisesti? Onko ideoita? Ja kannataako minun pidentää joka toisenpäivön lenkkiä?

10

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainiin ja en siis juo limsoja tai mehuja enimmäkseen vettä ja joskus kaakauta

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍒 ­­N­y­­­m­­f­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17934815U

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Pilailijan tekemä avaus. Pilailija uhraa paljon aikaa teksteihinsä, mutta ei vaan onnistu matkimaan lapsia.

• Anonyymi

Miksi sotket tätä keskustelua pissamerkeilläsi? Kiima-aika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vastailet itse tekemääsi avaukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh ei, se on ns sarkasmi merkki tekstissäni ja olen tyttö😅

• Anonyymi

Sinähän olet vielä kasvava lapsi. Sinun ei kuulu laihduttaa. Äitisi on jotenkin päästään vinksahtanut, anteeksi vain kun sanon.
      Sinun iässäsi lapsen muodot muuttuvat aikuisen muodoiksi, se voi näyttää pyöristymiseltä mutta laihduttaminen ei nyt kuulu asiaan.

Karkkia ei koskaan pidä syödä paljon, oli paino sitten mikä hyvänsä.

• Anonyymi

Miksi vastailet itsellesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vastailet itsellesi?

Itselleni??? Kuinka niin?
        Sinä taidat olla pöpilästä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselleni??? Kuinka niin?
        Sinä taidat olla pöpilästä!

Tällä palstalla on aika paljon pöpejä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe