Eihän se aja Suomen asioita.Aina omaa etuaan kitisee.Rääpäle puolue.Maailmalle oppimaan vielä.
miten rkp on yleensäkin HALLITUKSESSA.
6
136
Vastaukset
- Anonyymi
Tuota noin. Unohdat varmaan, että ilman rkp:tä ei nykyistä porvarihallitusta olisi edes olemassa.
Jokainen puolue ajaa omaa etuaan. Myös rääpälepuolueet.
Jos teitä lutuisia pikku persuleita ahistaa noin kovasti, niin potkaiskaa rkp ulos hallituksesta. Ai niin, ettehän te voi, kun siinä menisi omakin hillotolppa.
Siispä: nöyrtykää, perust. Nöyrtykää. Sitä on ilo katsella. :D- Anonyymi
Itsensä liberaaliksi brändännyt fasistien kanssa samassa hallituksessa, vain täysin moraalittomiltahan se onnistuu.
- Anonyymi
Ihan oikein .. Ei tee mitään hallituksessa edistämässä saksalaista natsiaatetta .. Ero RKP ..
- Anonyymi
Rkp-nuorten puheenjohtaja: Puolueen on lähdettävä hallituksesta
”En ole löytänyt mitään skenaariota, jossa tämän hallituksen voisi pelastaa”, sanoo Rkp:n nuorisojärjestön puheenjohtaja Julia Ståhle. - Anonyymi
Maksetaanko opetusministerin paikasta liian kova hinta? Nyt Kokoomus on heikentämässä oleellisesti työntekijän asemaa. Onko liberaalinen RKP todella mukana siinä?
Pitäisikö unohtaa RKP:n liberaalisuus, ainakin palkansaajaa kohtaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018013- 1075647
- 2784962
- 494913
- 763697
- 542920
- 642647
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422328