Luulin akku täysi kunVIHREÄ valo palaa väärin kun PUNAINEN valo palaa akku on täysi olokoon nyt tuossa pari tuntia narunjatkona ja jos ei toimi se on sökö oire oliva.t 4s toimi10s tauko 4s toimi 10 kertaa oire paheni 1s toimi 10s tauko 1s toimi 10 s tauko meni ihan löröksi rasittamatta toimi ihan hyvin ,puutako näytit sille ei toiminut .Ei ollut oksan kohdalla se taas toimi ,aika kytkentä tai lämpörele ei ollut lämmin edes ,ei ihan valmis tuote ole öljy säiliön laittaa 1dl vielä ois parempi🤔.
Stihl GTA 26 oksasaha akkukäyttöinen
4
1167
Vastaukset
- Anonyymi
No rupesi se toimimaa 1h 5min lataus vaikka valot toimat väärin päin en vaihda sitä takuuseen 48h vanha vain on muuten toimii äärimäisen hyvin😃.
- Anonyymi
Olen sahannut jo yli 30 kpl A 50 mm oksia ja akku virtaa vai riittää ,jättiläiskuusen kaato oksat A 100mm paksuja ja 42kpl sahata poikki että saa kiivettyä 11,5 m korkeudelle asti että,saa vaijerin pyöräytettyä ympäri että saa vetää tratorilla nurin A40 cm paksu latva poikki .Apumies sahaa 🌲 poikki puun samalla kun vedän traktorilla kaatuu varmasti oikeaan suuntaan ,kaatoura on jo tehty valmiiksi .🌲🤔👍🚜.
- Anonyymi
mielenkiintoista, mitähän seuraavaksi ?
- Anonyymi
Minulla on Puuilosta ostettu käsikäyttöinen oksasaha, yltää yli 6 metriin ja maksoi alle 30€. Kätevä ja pystyvä, karsin ison kuusen alaoksia koska tontilla olisi muuten mennyt pieniä puita nurin sitä kaadettaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728