Tämä Suomi, jossa oppositio kampeaa hallitusta sen kuin kerkiää. Ei ole minun Suomeni. Mutta onneksi eläke tullee ulkomaillekin.
Kansan häpeä.
4
244
Vastaukset
- Anonyymi
Ookkona Saksassa , ei siellä natseja hyvällä katsota .. RKP on Suomen toivo ,ettei saksalainen natsiaate jengi pysy hallituksessa ,.
Persut vaaleissa kulki kaapissa ei sanonut et on natsipuolue .. Suomen kansa petettiin ..- Anonyymi
Älä viitsi. Ennen vaaleja sinulla oli vuosikymmeniä aikaa tutustua ensin SMP:n ja sitten Perussuomalaisten poliittiseen ja muuhun toimintaan.
Muutamat parin ihmisen lausunnot ovat pientä siinä mittakaavassa, jossa politiikassa sanallaan. Nyt on tehty kärpäsestä härkänen.
Rauhoittukaa ja antakaa maan lailliselle hallitukselle työrauha. Nyt sitä tarvitaan. Valtiomme kulkee kohti konkurssia. - Anonyymi
Ei oppositiopuolueetkaan kertoneet olevansa vainoharhaisia ja vallankumouksellisia huonoja häviäjiä.
- Anonyymi
Tollodemuille tappio ylitsepääsemättömän katkera!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264