Viljanvientisopimus Ukrainasta Mustan Meren kautta on noussut taas uutisotsikohin. Meille kerrotaan, että Venäjä kiristää kaikkein haavoittuvimmassa asemassa olevia köyhiä maita estämällä Ukrainan viljan vienti. Viime vuonna Ukrainan viemistä miljoonista tonneissa vain viisi prosenttia suuntautui kehitysmaihin.
Länsi tekee armotonta propagandapaskaa ja levittää sitä kansalaisille. Miksi media ei edes yritä kertoa totuudenmukaisesti asioita vaan kääntää ne päälaelleen vastaamaan agendaansa?
Ukrainan viljan vienti
5
281
Vastaukset
- Anonyymi
Putin pelaa nälkäpeliä. Ei arvosta ihmishenkiä pätkääkään.
Toivottavasti löytää itse pian avoimen ikkunan riittävän korkealta - Anonyymi
Mitä sitten?
Ukraina saa viedä viljansa ihan minne haluaa. Sinne viedään mistä parhaan hinnan saa.
Se että asiasta uutisoidaan kuten nyt on osa sodankäyntiä ja Venäjää saa syyttää ihan kaikesta - vaikkapa lainakorkojen noususta. Tulossa oleva lamakin on Venäjän syytä. Se, että ostovoimamme tippuu on Venäjän syytä. Teollisuutemme konkurssiaalto on Venäjän syytä. Afrikasta tulevat pakolaiset ovat niin ikään Venäjän syytä.
Asiat pitää vain esittää sopivasti että kaikki saadaan kaadettua Venäjän niskaan ja Venäjä näyttämään syylliseltä ja siinä media on erinomainen apuri. - Anonyymi
Nyt Länsi voisi ostaa näillä Biden sotaan tungetut rahat viljan ostoon köyhille maille,ei aseostoon?
- Anonyymi
Voihan sitä niinkin ajatella, mutta aikuisten oikeasti länsi ei köyhiä maita ajattele muuten kuin rahan kiilto silmissä. Kaikki muu selittely on silkkaa valehtelua. Kehitysapu on kuin hyttysen pissi valtameressä ja ne rahat otetaan tuhatkertaisesti takaisin. Näin bisnes toimii.
Ukrainaa länsi käyttää vain lannevaatteenaan omien tarkoitusperiensä ajamisessa. Ukrainan sijainti on strategisesti tärkeä USAlle.
- Anonyymi
Putini löi mahtailevalle Zelenskille luun kurkkuun taaskin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358