Onko Matti Liimatainen huijari?

Anonyymi-ap

Maria Huntington, ura katkolle.
Saga Vanninen, valmentaja vaihtunut.
Lotta Harala kehittyi heti kun pääsi pois Liimataisen tiimistä.
Onko mies huijari?

17

1445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyseinen henkilö on valmentanut urheilijoita SM-tasolle asti ja sinä kyselet onko mies huijari. Noin tyhmä ei voi olla kuin Baltsu.

• Anonyymi

Paltsu ei taija olla Tampereelta

• Anonyymi

Mitkä ovat ukon omat ennätykset?

• Anonyymi

Puolitoista askia klubia päivän aikana on kova tulos, kun ukko on vielä 60 vuotiaana tarinoimassa höpöjään.

• Anonyymi

Alottaja viittaa forrest guuriin.
      Sankaritarinoita rakennettiin ja loppu kananlentoon.
      Matti viialaisella sama tie.
      Rytinällä julkisuuteen ja vauhilla alas.

• Anonyymi

Taitaa olla vaan niin, että valmentajaa vaihtelemalla voi rakentaa huippua.

Suomen menestynein urheilija, Iivo Niskanen, on pitkään luottanut Olli Ohtosen oppeihin. Mutta Anita Korva ei löytänyt Ollin oppivuosien kautta menestyksen avainta. Anne Kyllösellä ei ole valmentajaa ollutkaan kohta pariinkymmeneen vuoteen, mutta itse valmentaa, oman urheilijauran ohella, muita huipulle.

• Anonyymi

Ei Kyllönen ole ollut koskaan huipulla. 38 vuotiaana tuskin enää nouseekaan.
        Sm mitaleja on toki tukku.

• Anonyymi

Me too vei sivuraihteelle.

• Anonyymi

Suomi24 ukkeleita sylettää

• Anonyymi

niin, taisipa juuri eräs Matin valmennettava voittaa maailmanmestaruuden, mutta tekemistä löytyy vielä hänellekkin

• Anonyymi

Valmentajista on puutetta, etenkin pätevistä valmentajista

• Anonyymi

Harvemmin valmentajat pääsevät siihen asemaan, että hoitavat valmennettavan sopimuksia ja kuten GMt, alkavat nyhtämään kaikesta jopa enemmän kuin itse nylkyttäjä.

• Anonyymi

Liimatainen kiusasi Marian eläkkeelle puhuttiin sm halleissa. Tampereella yu piireissä kovat menetelmät. Melllä keski suomessa mukavampi reenailla sanon. Saneleva ukko kulttuuri vahinkollista

• Anonyymi

Huntingtonilla oli joku seksihaastattelu Haralan kanssa. Pull-out ehkäisyt käytössä.

• Anonyymi

Harala seksikkäämpi rintteri kuin thureson.

• Anonyymi

– Itse kukin sai aina treeneissä ollessaan kuulla toisistamme kaikenmoista, kertoo Harala.

YLEISURHEILIJA Lotta Harala ja urheilu-uransa päättänyt Maria Huntington puivat Timeout -podcastin uusimmassa jaksossa heidän välilleen syntynyttä välirikkoa.

Urheilijoiden näkemyksen mukaan yhteinen valmentaja sai heidän välilleen yli kuukauden kestäneen välirikon vuonna 2021.

Huntington kertoo, kuinka heidän mukaansa kaksikon yhteisellä valmentajalla oli tapana puhua pahaa valmennettavistaan heidän selän takanaan.

Huntingtonilla ja valmentajalla oli pitkä yhteinen historia, joten Huntingtonin mukaan hän sai usein kuunnella valmentajan puheita muista valmennettavista.

Valmentaja puhui Huntingtonin mukaan ikäviä asioita myös Haralasta. Huntington ja Harala olivat jo silloin hyviä ystäviä.

Entinen huippu-urheilija kertoo kokeneensa valmentajan puheet ahdistavina, eikä tiennyt, miten niihin tulisi suhtautua.

Ystävykset eivät tarkenna podcastissa, minkälaisista asioista valmentaja puhui.

• Anonyymi

Matti on lopettanut valmennus uransa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe