Olen monena päivänä yrittänyt löytää itselleni näitä 2500-3500 ilmaisua toimivan nikotiinia sisältävän Vapen, mutta on tosi vaikea löytää myyjää. Näitä näkee nuorilla ja joku niitä myy kaikkiin kouluihin yms. Mistä näitä voi aikuinen ostaa esim. Espoossa?
Kertakäyttö sähkötupakka "Vape" on aikuisen vaikea löytää, vaikka nuorisolle niitä on tarjolla
Anonyymi-ap
3
2437
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niitä sähkösavuke kaupoissa myydä, se on mielestäni kiellettyä. Nuoret tilaavat niitä laittomasti netistä ja myyvät eteenpäin.
- Anonyymi
Multa saa 15€ (per vape) ja on iha Laillist ja oon 27vuotta.
- Anonyymi
Ne voi hyvin olla myös nikotiinittomia, niitä saa aika halvalla netistä ihan laillisesti. Sisältävät yleensä myös vain n. 700 henkosta. Jos haluaa nikotiinia niin sit täytyy mennä ihan alan kivijalkamyymälään, eikä sieltäkään saa kertakäyttöisiä, vaan täytettäviä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728