TV-kokki, Burgerimies Akseli Herlevillä on ihotauteja mutta se ei yrittäjää lannista!

Anonyymi-ap

Päin vastoin Lohtajan reipas Bursamies laajentaa bisneksiään ja pian tullee aisapari Ossi Lahtisen oma Hodariketjukin. Suomessa köyhäkin voi kouluttautua vaikka juristiksi tai täysperävaunun kuljettajaksi mutta jos ei ole työkinttaita ei kukaan herätä sua peitoista!
Amerikka on siinä rajumpi että jos olet työtön ja ilman vakuutusta joudut kadulle, sillan alle makuupussiin ja sun omaisuus on jätesäkissä tyynynä sun pään alla.
Suomi ei ole yhtä raaka joten täällä on suojaverkkoja vaikkei perhe jeesais. Mutta täälläkin on yhä vaikeampi olla tekemättä mitään jos olet työ-ikäinen ja-kykyinen.
Rutiinit, aikainen herätys, työ jne ovat monelle jo utopiaa jos on tottunut pelaileen tietokoneilla vuorokausia läpeensä, kattoon kerralla parin vuoden sarjat kerralla suoratoistopalveluista.
Nyt alkoi rapukausi, metsissä on marjoja, ja lupaan että itse kalastettu kala maistuu taivaalliselta kun sen itse perkkaa ja valmistaa vaikkapa nuotiolla ja unikin maistuu!

7

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta Herlevillä Psoriasis, on sen liiton kummi, ja atooppinen ihottuma. Kova sälli ja puit!

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ ­N­­y­­m­­f­­­o­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17941090k

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Pirun lujilla vaan saada töitä? Täälläkin nää esim. PihlaPro, Kannustalo ihan alasajettuja. 200km työmatka suuntaan, kallista ajettavaa mielii kauemmaksi töihin.

• Anonyymi

Katkaise napanuora ja muuta työnperässä. Elämää on Eskolan ulkopuolellakin tai ryhdy mustalaiseksi niin kaikki etuudet tulevat ulottuvillesi.

• Anonyymi

Mielestäni Lyylin grillillä saa myös maukasta suupalaa, hah, lieneekö itse akselin reseptejä!

• Anonyymi

Herlevin ruokavalio sekä paino eivät tee hyvää autoimmuunisairaudelleen. Stressikään.

• Anonyymi

punainen liha ja erityisesti rasvainen punainen liha voi lisätä elimistössä sytokiinien määrää, joka voi pahentaa psoriasiksen oireita

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe