En ymmärrä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena niitä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma myös.
Kirjoitin yhdelle Outi Kero jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma miksi sen ei pitäisi mennä naimisiin miehen kanssa jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma.
Perustelin, jos ne asuu kehitysvammaisten ryhmäkodissa ja niillä on vain yksi makuuhuone.
Jos niillä tulee riita ryhmäkodissa muut asiakkaat kärsii.
Ja kyseinen Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena suuttui minulle.
Tuo jos toinen kehitysvammainen suuttuu noin helposti kertoo jo, että ei ole kykeneviä hoitaa avioliitto ongelmia kahdestaan.
Itsellä on Kehitysvamma ja olen todennut kahdelle älyllisen kehitysvamman saaneena sopii sellainen suhde jossa kumpikin asuu omassa kodissa ja on lomat kahdestaan ja viikonloppuisin kahdestaan.
Ja vapaa suhde toimii ainoastaan niillä joilla on älyllinen kehitysvamma.
Kun olen sanonut miehille joilla on älyllinen kehitysvamma haluan suhteen jossa kumpikin asuu omassa kodissa ei koskaan asu saman katon.
En ymmärrä miksi ne miehet heti jättää näkemisen kun näin sanon
Kahden älyllisen kehitysvamman saaneena suhde toimii paremmin jos ne on lomat ja viikonloppuisin kahdestaan.
En ymmärrä kehitysvammaisis
0
187
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249