Raahe ja Hesa eli Helsinki.
RaaHesa siinä on kaksi kaupunkia samassa
13
421
Vastaukset
- Anonyymi
Tää tylsä tuppukylä ei ole kyllä Helsinkiä nähnytkään.
- Anonyymi
Raahe on just täydellinen tuppukylä, täällä on ihan parasta Tykkään 😎 Helsinkiin en mene edes käymään, saatikaan muuttaisi semmoseen hirvitykseen 💪
- Anonyymi
Ei tarvitsekkaan nähdä tuota m-positiivisten mekkaa.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17946663k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Mitä helvettiä.nyt sinäkin sekosit akselilla raahe-heksinki.monelle käynyt noin.
- Anonyymi
Heksinki?
On se hullua kun ei oo pullua.😂 - Anonyymi
Kolme niitä on.ettekö kyllikki-kaarina muista sitä.
- Anonyymi
Mitä helvettiä höpötät.ota aamulääkkeet ja heti.jos ei auta niin mene lesta lääkäriin.se sinua ymmärtää.
- Anonyymi
Aika paha.kaupunginvaltuusto kyllä tykkää.olet polittista ainesta valtuustoon.aja kestat pois niin raahe parempi ois.
- Anonyymi
Valtuustossa on myös 14 vasemmalle käpertynyttä kommunistia vetämässä Raahea suohon.
- Anonyymi
No niinpä on.olet viisain ihminen raahessa ja sinulle pitää myöntää heti raahe mitalli orjantappuralla.jatka samaan malliin.
- Anonyymi
Mlnäpä olen kaikkein viisain ja mun kakkakin on yli viisi kiloa per kerta eli kakassa löytyy perskutti.lisäksi minulla on akvaario.
- Anonyymi
Voit saada vielä joskus pinssin ay200:lta ja ties vaikka putin myöntäisi työn kultaisen ansiomitallin. Sitten ei sinnuu vituta yhtään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299