Miksi jotkut adventtikirkon pastorit ovat keränneet niin paljon maallista omaisuutta, vaikka esimerkiksi Afrikassa on niin paljon köyhyyttä ja köyhiä? Tekisivät oikein ja raamatullisesti myymällä pois kaiken ylimääräisen ja antamalla varat köyhille.
Helpompi on kamelin mennä neulansilmästä läpi...
12
264
Vastaukset
- Anonyymi
Emme me pastorit luovu saavutetuista eduistamme.
Kaikki te, jotka vastustatte toimiamme, olette matkalla kadotukseen.- Anonyymi
Elätte siis eri todellisuudessa seurakuntarahvaan kanssa? Se ei ole aivan reilua. Jeesus sentään viihtyi rahvaan seurassa.
- Anonyymi
Sinä et ole adventtikirkon pastori. Olet vain nettitrolli.
- Anonyymi
Älä välitä siitä, antaako pastorisi avustusta Afrikkaan!
Lähetä itse rahaa sinne, niin ei tarvitse nurista. Vai etkö lähetä itse mitään? - Anonyymi
Vinkuprofeetta otti jo kamelin avuksi. NAURETTAVAA.
Mene Hurstin kentälle töihin, että olisi sinustakin jokin apu.
Afrikka- köyhyys ja puhujana esiityy fariseus.... Häpeisin sinuna juttujasi.
Paistaa niin läpi, että huvittaa jo - aasimaisuus.
Maksa se itse afrikkalaisille, mitä esi-isäsi on heiltä riistäneet ja orjakauppaa harrastaneet, Siitä se köyhyys tulee esiin ja se on koko "valkoisten" yhteinen syy kaikkien ponnistaa pois häpeänsä. Eli nostaa heidän koulutuksensa ja tukea sivistystä, riistetylle kansan joukoille-
No, kyllähän siellä musta-ihoisilla kauppamiehillä oli omakin lusikka sopassa, kun niitä orjia laivoihin hakivat. Se siitä.
Samaa kuin valkoihoiset hakevat naisia kodeistaan tekaistuilla syillä huoramarkkinoille, että pääset haureuden syntiä aviomiehenä harrastamaan. Polkemaan väärää vakoa.
He valkoisten orjakauppiaat ovat koulutettu hakkaamalla ryöstetyt naiset nöyräksi poljettavaksi kentälle, ja joka ei ole taipunut, hänet on heitetty parvekkeelta kuolemaan, tai hiekkaa täynnä suu- rannalla tapettu.
Se on meidän köyhän valkoisen miehen synti, on vieraan naisen perseen perässä silmä kiiluen syntiä tekemässä. Onhan meilläkin punaisten lyhtyjen katuja.
Kauppa ilmoitus, on nuori uusi hieroja- jaa- eikös se vanha olekaan ammattitaitoinen, jos siitä oikeasta hieronnasta on kyse. Eli sinä puhut paskaa aina palstalla, mutta ei tosiasioihin ole mieli, että ajaisit sitä oikeaa asiaa.
Olet oikea haiseva fariseus palstalla., Pitää näille matala otsaisille panettelijoille alkaa puhua kadunmiehen teologiaa, että piru alkaisi irrottamaan totuuden tullessa esiin heidän sielustaan....
Tuntuuko sinusta hyvälle, että aina teet sitä mitä perkele sinulla teettää. Mieti vähän enämpi. Vai onko otsasi niin matala, ettei sinne muuta mahdu, kuin tyhmyyttä.
Kyllä maailmanparantamisella on parempaakin tekemistä, kuin ainainen naukumisesi.
Voi pyhä sylvi, miten tyhmää porukkaa on tälläkin palstalla. Matala-otsaisuus paistaa kuin kalju päälaki auringossa ja perisynti haisee.- Anonyymi
Kommentoit tavalla, josta Jumala ei pidä. Viimeisellä tuomiolla maksat hinnan jokaisesta sanastasi.
- Anonyymi
No kuka muka?
- Anonyymi
Auttaako se jotenkin sitä Afrikan lasta, jos pastori ei kerää omaisuutta? Miten? Mistä tiedät?
Jumala ei vaadi KETÄÄN elämään asketismissa.- Anonyymi
Pastorin tuloilla ruokkisi 50 lasta Tansaniassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pastorin tuloilla ruokkisi 50 lasta Tansaniassa.
Joten? Mene Afrikkaan auttamaan heitä.
- Anonyymi
Miten pastorisi noudattaa tätä Jeesuksen käskyä:
"Mene ja myy kaikki mitä sinulla on ja anna se köyhille?"
Eivät noudata. He päinvastoin ottavat köyhiltä, vaikka viimeisen paidan päältä, että saisivat itse elää yltäkylläisyydessä rasvavatsojensa kanssa.. - Anonyymi
Adventtikirkon pastorit keräävät rusinat pullasta eli Raamatusta. Joitakin kohtia toteutetaan. Toisia ei ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717