Moikka!
Keskustellaanko fetisseist?
Naisena sytyn jos miehellä on jalka fetissi! Ei oo mitää kuumempaa ku mies joka ei halua pelkästään sun reikiä vaan imeskelee samaan aikaan varpaita ja ihailee jalkoja! Ja MIKS moni mies salaa sitä?? Miksi??
Feet Fetish?
16
1321
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ! Joskus olen yrittänyt ottaa puheeksi naisten kanssa sukkahoususääret ja huomannut pattitilanteen . Ao henkilö menee aivan lukkoon , ymmärrys loppuu siihen . Aivain kuin puhuisit kielletystä asiasta
Täääh :D oikeasti vai? No mutta, eihän siinä ole mitään hävettävää tai kamalaa! Nainen oli sulla vissiin vähän kapea katseisempi :DD Harmi että tuollainen kokemus!
- Anonyymi
Hot.Cherry kirjoitti:
Täääh :D oikeasti vai? No mutta, eihän siinä ole mitään hävettävää tai kamalaa! Nainen oli sulla vissiin vähän kapea katseisempi :DD Harmi että tuollainen kokemus!
Sikailua
- Anonyymi
Kiihotun sekä naisten jaloista että kengistä ja saappaista. Pidän silti mun fetissejä salaisena, koska jotenkin nolottaa.
- Anonyymi
Vaimo aina silloin tällöin pyytää hieromaan jalkojaan ja lähes poikkeuksetta pikkuveli lähtee kurkkaamaan napaa, enkä ymmärrä miksi???
- Anonyymi
Ai susta vai älä naurata pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai susta vai älä naurata pelle.
Oohh spede kilahti buaahaa
Eeieiei! Ei saa hävetä! Sehän on aika hottii! Ku mies himoitsee reikien lisäksi myös varpaita! ;)
OF: hot.cherryy
Instagram: for.your.foot.fetish
Tuu kurkkaa ;))
- Anonyymi
HotCherry miten sinuun saa yhteyden?
- Anonyymi
Kysy niuvanniemen suljetulta
- Anonyymi
Hot.Cherry kirjoitti:
IG: for.your.foot.fetish
OF: hot.cherryy
Tuu kiihottuu ;)Sähköpostia?
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/L6j9L4
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295