Tuollainen kommentti on YouTubessa, mutta Googlella en löytänyt mitään tietoa asiasta.
Onko Karthagon Requiem-kappale oikeasti tehty konsertissa kuolleen pojan muistolle?
2
268
Vastaukset
- Anonyymi
Sielunmessu eli requiem on katolisen kirkon jumalanpalvelus, jossa rukoillaan edesmenneiden puolesta. Sen alkuperäinen nimi on lat. Missa pro Defunctis eli messu kuolleiden puolesta, mutta se tunnetaan yleisesti myös palveluksen tekstin ensimmäisellä sanalla Requiem eli "lepo". Lähde: Wikipedia
Karthago on julkaissut Requiem-kappaleen unkariksi ja englanniksi. Myös Chyi Yu on tehnyt upean englanninkielisrn version. Nämä löytyvät Spotifystä ja YouTubesta.
Ap:n kysymykseen en osaa vastata. - Anonyymi
Chyi Yun versio on kerta kaikkiaan hieno. Hänelle sopii tunnelmaltaan tummat kappaleet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358