https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1eaf3809-19ce-45f1-9c9a-d331d89cad21
"Maailma palaa, ja sinä olet syypää – Myönnä se.
Maailma palaa, mutta mitä tekee turisti? Valokuvaa tuhot ja valittaa vaikutuksista, kirjoittaa Iltalehden toimittaja Eevi Karvinen.
Tuhansia ihmisiä kuolee tai pakenee kodeistaan sään ääri-ilmiöiden takia.
Samalla suomalainen suree, miten kesäreissu keskeytyi katalan sääilmiön seurauksena.
Länsimaisen ihmisen ahdinkoa parhaimmillaan: lentää lomalle kohteeseen, jossa ilmastokriisin vaikutuksilta ei voi välttyä tai ummistaa silmiä. Sitten miettiä, miksi kukaan ei tee asialle mitään.
Mitä tekee turisti? Kuvaa kohoavia savupilviä ja kauhistelee, miten tuhannet ihmiset ovat joutuneet pakenemaan kodeistaan. Samaan aikaan puhelimen hintavahti hälyttää, että talvilomalennot ovat nyt ennätysedulliset – osta ne heti!
Kauhistella saa, ja pitääkin. On kuitenkin absurdia ajatella, ettei itse edesauttaisi asiaa."
Eipä ole laitettu päästömausuja yhteenkään lentolipun hintaan, eikä näitä lentomatkailijoita saa edes arvostella ja tämäkin kaikkia suomalaiisa lentomatkailusta syyttävä Karvinen taitaa itse ahkerasti lntää ja aiheuttaa ilmstopäästöjä, kun leimaa kaikki suomalaiset, että lentävät lomalennoille etelään.
Koskaan en ole lentokoneen kyydissä ollut.
Nyt leimataan kaikki lentomatkustajiksi etelänlomailijoiksi
Anonyymi-ap
1
145
Vastaukset
- Anonyymi
Roskamedian klikkiotsikoiden kopiointi tänne näyttää joillakin edenneen jo harrastukseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244