Keskiviikon A-studio oli kyllä taas pohjanoteeraus. Keskusteltiin maksuhäiriömerkinnöistä ja kansalaisten ylivelkaantumisesta. Kaksi talousukkoa oli kutsuttu paikalle, Takuusäätiön arrogantti Pantzar ja finassipuolen Ahosniemi. Molemmat tykittivät talousongelmissa olevia, on kuulemma kyse osaamattomuudesta (kouluun oppimaan koroista), peliongelmista ja säästämättömyydestä plus sijoitustoiminnan laiskuudesta. Oho.
Annika D ei osannut taaskaan kysyä, miksi köyhä velkaantuu! Miksi eläkeläismummo joutuu perintäyhtiön hyppysiin sairaalalaskun vuoksi! Miksi opiskelijan rahat ei riitä, miksi yh joutuu maksamaan laskuja pikavipillä.
Ahosniemi oli kyllä vuoden floppi! Ai että osakesijoituksella Suomi lähtee nousuun. Kansankapitalismilla! Miten tuollainen toope on päässyt etenemään urallaan, sitä ihmettelen, kun ei tajua ollenkaan miten tavan kansa joutuu tappelemaan ruokansa ja laskujensa kanssa. Eikö he elä ollenkaan tässä maassa?
että sijoittamaan
Anonyymi-ap
2
351
Vastaukset
- Anonyymi
Sääliksi käy. Ei heillä ole muuta kuin rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471