Hei! Olen 51 vuotias nainen, mitä teen kun en saa kotona hellyyttä? Tarvitseeko täällä joku päivä kahvi seuraa?
Päiväkahviseura
10
1339
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisiko etsiä "kaveri" arkisesta elämästä ja alkaa jutustamaan. Kyllä se seksikin tulee aikanaan etkä joudu pettymään siihen mitä saat netissä kokea! Nettideittailut on typeriä ja edes asiasta puhuminen.
Itse olen likimain sinun kanssa samanikäinen mies ja kokenut pettymyksiä ihan livessäkin. Ei sillä. Olen tavannut livessäkin kivan nettijutun, mutta asia on kuin rubikin kuutio! miljoona ongelmaa, vaikka olisi pari sivua selvänä! Ihmettelen, miten 51v nainen pärjäsi aikana ennenkuin oli nettiä. Itse olen miettinyt mitä 1990-luvun alussa olisi saanut aikaan jos olisi ollut edes oma puhelin ja tekstiviesti!- Anonyymi
Heh hehe😁 ilmoitus palstat oli sitä varten👍
- Anonyymi
Minä antaisin jos olet Pirkanmaan tienoilla. Olen 57/182/95 siisti mies.
- Anonyymi
Kyllä varmaan monikin mu sattuuko niistä kukaan samalle paikkakunnalle kun sinä ni siittä saattaa muodostua jonkin asteinen haaste
Juttele kumppanisi kanssa tai eroa henkilöstä kuka ei täytä tarpeitasi. Problem solved.
Kommunikointi on yksi parisuhteen kulmakivistä.- Anonyymi
Kiitos aloittaja kun annoit hyvät yhteystiedot.
Hei aloittaja, jos asia on vielä ajankohtainen niin ota yhteyttä treffipalstalla. Itsellä samanlainen tilanne.
- Anonyymi
Ei kiitos, en juo kahvia vaan teetä.😁
- Anonyymi
Mistä päin Tamperetta oot?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337