oon miettiny et oon ylipainonen oon 11.v 160cm pitkä ja 65kg haluun olla laihempi mut mä en tiiä miten laihduttaa ku rn millää muutenkaa jaksais oon aika laiska nii mun kaverit on ihan tosi laihoja ja mä oon läski😭
ylipainonen(ko)?
5
242
Vastaukset
- Anonyymi
11-vuotias ei saa laihduttaa. Jätä vain limukat, namuset, pullat ja sipsit pois ja syö sen sijaan terveelliset ateriat. Sillä painosi suhteessa pituuteesi korjaantuu ajan mittaan.
- Anonyymi
Älä puhu pas-caa!
- Anonyymi
Voisit hankkia itsellesi kuntosalikortin ja mennä bodaamaan. Kuntosalilla ei kukaan tuijottele toisia vaan jokainen tekee oma ohjelmaansa. Kun saat lisää lihasmassaa, energiankulutuksesi kasvaa ja voit syödä enemmän. Suolaa kannattaa välttää jo nuorella iällä.
- Anonyymi
Oonko läskinen tyttö? Olen tällä kertaa 12 ja ½ vuotta, 87 kiloa, 159 senttiä.
Joukkueessa olen aina huono kun en jaksa juosta. Jätänkö limsat, karkit, sipsit ja epäterveet pikaruuat pois ja rupean syömään koti- ja kouluruokaa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022