Olen pohtinut tätä, että minulle on sattunut elämässäni eteen useasti miehiä, jotka ovat kertoneet ihastuvansa hitaasti. Olen jostain lukenut, että tunteille pitäisi antaa aikaa, koska rakastumme ensisijaisesti ihmisiin, jotka tukevat menneisyyden kokemuksiamme. Kriittinen kasvatus miehellä saa hänet kiinnostumaan kriittisistä ihmisistä jne.
Nyt tapailen kiinnostavaa miestä, joka ei tiedä mitä haluaa. Kertoi sen jo ennen kuin tavattiin, koska on kokenut elämässään muutoksen: Ero lasten äidistä.
Ekoilla treffeillä en itse ollut kiinnostunut ja katsoin kelloa, että milloin täältä kehtaa poistua mutta mies onkin yrittämisen jälkeen herättänyt minussa syvän kiinnostuksen. Valitettavasti minusta tuntuu, että olen vain parempaa etsiessä oleva kohde ja puheet hitaasta ihastumisesta on valhetta. Kaipaan hänen seuraansa, mutta kysynkin kokemuksia, että onko joku aidosti lämmennyt hitaasti naiselle/miehelle? Meillä on ollut alusta alkaen intohimoa ja kunnioitus toisiaan kohtaan. En pohdi, että ghostaako hän minut jne.
Ja kyllä olen puhunut aiheesta myös miehelle, mutta mietin että pitäisikö hänen puheitaan uskoa. Tykkään kysyä anonyymisti, kun lukemalla löytyy hieman ristiriitaista tietoa.
Valehteleeko mies?
7
520
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, osa ihmisistä lämpenee hitaasti. Vaan eihän tuo tieto varsinaisesti mitään juuri tuosta kyseisestä miehestä todista.
- Anonyymi
Kiitos kuitenkin vastauksesta ja totta; Vaikea sanoa tästä yksittäisestä tapauksesta.
- Anonyymi
Ihastuminen ei ole hidasta sitä joko ihastuu tai ei ihastu se että muuttuuko ihastuminen rakastamiseksi ei si taas ole enään niin yksinkertainen juttu
- Anonyymi
Huomattavan moni kyllä ihastuu pikkuhiljaa, kun tutustuu toiseen ihan ihmisenä. Nopeasti ihastuvat ovat ehkä enemmän ulkonäköön ja mielikuvaan keskittyviä.
- Anonyymi
Oletko vakaassa hyvässä parisuhteessa niiden kanssa joihin ihastuit tai jotka ihastuivat sinuun nopeasti?
Hyvä suhde perustuu asioille joita tarvit ei asioille joita haluat. Halut muuttuvat, tarpeet ovat paljon syvällisempiä luonnoltaan. - Anonyymi
Jo mies heti tutavuuden alussa alkaa PUHUMAAN TULOT. NIIN JA NIIN PALJON ON Käyttö rahaa KUKAUDESSA,PÄRJÄN HYVIN. Kertoo on pelimies.Pelaa rahansa ja yritää saada tulosi selville,j os olisit vedätettävissä? Sillä trefeille on jo lähtennyt ihan laina rahalla.
- Anonyymi
Mitä mies saat siitä, että kyselet ihan omituisia? En pidä tätä kanavana, jossa kukaan kyselisi tosiasiassa. Toki nämä naistenkin ryhmät somessa on täynnä äijiä jotka kyselee ihan pokalla jotain ihmeellisiä asioita tirkistelymielessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728