Hyvä, että hän on löytänyt syyllisen.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9435695b-e455-4c18-8a2d-68e6e241c31f
Varmaan Ukrainakin on syyllinen, koska vastustaa Venäjän valtausaikeita.
Hohhoijaa.
Putin: Länsimaiden virheet johtaneet elintarvikkeiden hintojen nousuun
10
241
Vastaukset
Putinin väite on esitetty Afrikan maiden johtajille, jotka ovat kokoontuneet Pietarissa.
Väite on heidän järjenjuoksunsa halveksimista.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17950489S
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Putin "unohti" taas sen tosiseikan, että Venäjä estää viljan vientiä Afrikan maihin pommittamalla Odessan satamaa ja rahtilaivoja.
- Anonyymi
Juuri Putin pommitti Ukrainan viljasatamat ja siilot.
Huomaa että taas ohjukset suuntautui siviilikohteeseen.- Anonyymi
Sotatalouden tuhoaminen siviilikohteissa ei ole lainkaan tavatonta myöskään Nato sodissa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotatalouden tuhoaminen siviilikohteissa ei ole lainkaan tavatonta myöskään Nato sodissa. :)
Miten minusta on näyttänyt enemmän siltä että Nato välttää viimeiseen asti siviilien vahingoittamista.
- Anonyymi
On se Putin melkoinen kettu. Kaiken kääntää päälaelleen.
- Anonyymi
Minusta mieluummin päivänselvistä asioista valehteleminen osoittaa suurta typeryyttä.
Kun Venäjälläkin ovat hinnat nousseet reippaasti, on hyvä että myös kotiyleisö tietää, että syyllinen kaikkeen ikävään löytyy taas kerran oman maan ulkopuolelta.
- Anonyymi
Suomen kaupoista loppui makaroonit ja se aiheutti HÄTÄTILAN!
Onko se merkki Nato-idiotismin asettumisesta Suomeen pysyvästi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358