Tässä linkki yhteen bulmia testiin. Erityiseti sopii "totuuden torveksi" sellaisille, jotka oksentelevat luullen ettei heillä ole bulimiaa.
http://www.tukiasema.net/gallup/default.asp?task=showGallup&gallupID=10
Bulmia-testi
13
7059
Vastaukset
- ellu
ja millaisia tuloksia saitta...
- helmiverho
Kaikista masennustesteistä saan täydet pointsit, ja nyt vielä tästäkin...
- läski
ton testin ja tuloksena oli että mulla on vakavia bulimian oireita. kyllähän mä sen tiesin mutta tein nyt ton testin ihan huvin vuoks...
- lil---
mulle tuli tulos, että viittaa vahvasti syömishäiriöön. Niin, ehkä mulla vähän sellasta onkin :) juu, ei oo mikään naurun asia...
- Minä Vain
tein testin ja tuli että oireet viittaa vahvasti symishäiriöön
- miul
vahvasti viittaa oireet syömishäiriöön..;(
- *Marru*
Laittaa ajatteleen asioita.
Yhtenä kysymyksenä oli "ahmitko aterioiden välissä?" siis minkä aterioiden? enhän minä juuri koskaan syö aterioita... Voi p....
Eli tuloksena: viittaa syömishäiriöön, bulimiaan yms.- mmaiju
viittaa vahvasti syömishäiriöön.
- ahhah
mmaiju kirjoitti:
viittaa vahvasti syömishäiriöön.
Viittaa vahvasti syömishäiriöön.
No kappas! Mulla syömishäiriö ollu jo yli 10 vuotta..
- tytskä16v.
mullakin tuli se juttu että oireet viittaa vahvasti syömishäiriöön.
käykää lukemassa mun tekemä viesti homma näiltä sivuilta, sen otsikko on JOKU HÄIRIÖ?
ois kiva jos voisitte kertoo omii kokemuksii ja sillee :) se helpottais varmaan vähän mun oloo. - mumme
jaa mummeli
- aamanama
http://www.oafinland.org/15KysymystaTaulukko.html
ton testin tein ku arvelempa että mulla on bulimia, ja toi tukiaseman testi ei toimi enää. Siin on että jos vastaa yli viiteen kysymykseen viidestätoista kyllä, saattaa olla pakonomainen syömishäiriö. Vastasin yhteen ei ja yhteen Kyllä ja Ei, eli 13½ kyllää.. - OA
Uusi osoitteemme
http://oafinland.comlu.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707