Vaikea on omassa ihtessänsä puhua. Rakas sisko lähti ylösnousemuksen aamuun juhannuksena, 25 päivä. Sisko sanoi että sädehoito on maanantaina, mutta hän lähti kohti ylösnousemuksen aamua jo sunnuntaina Kristuksen sovintotyöhön uskoen.
Vankila Jumalanpalvelus
6
600
Vastaukset
- Anonyymi
"Mun henkeäni salpaa"
- Anonyymi
Juhannuksena me muistamme Johannes kastajaa. Sönsä teoissa, minä muistan lisäksi hänet papppan toisena nimenä ja siskon pääsinpäivänä.
- Anonyymi
Vielö neljä päivää ennen oltiin mökillä. Tajusin kyllä että nyt on kohtaclähtö, vsikken tahtois hyväksyä, myttä sinä Herra olet vähissä armollinen ja voimakas, turvaat tiet päivieni loppuun saakka.
- Anonyymi
Jos tekee syntiä eläessään,ei mee taivaaseen. Jos kiusaa valkolaisia niin ei takuulla oo taivaanportti auki. ja kuolema tulee jokaisen kohdalle kerran.
- Anonyymi
Kyllä melkein, mutta värillä nyt ei oo niin väliä kun kuvaRaamatussakin tekstit ja kuvat on mustaa valkoisella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319