Iltalehti: "Forecan meteorologi Ilkka Alanko vahvistaa, että kyseessä todennäköisesti oli syöksyvirtaus."
Aamulehti: "”Kyllä tilanne oli ihan selvästi trombiin liittyvä, sillä trampoliini lentää videolla pyöreässä kaaressa”, sanoo sääpäivystyksen meteorologi Nina Karusto Ilmatieteen laitokselta. ”Trombi on pyörivä ilmavirtaus. Syöksyvirtaus on ukkoseen tai kuuropilveen liittyvä voimakas laskuvirtaus, joka pyyhkäisee yhteen suuntaan.”
Nyt tieteellistä keskustelua Moisionaukean pyörremyrskystä
8
599
Vastaukset
- Anonyymi
se oli iso ripali pieru vain
- Anonyymi
Joo, Hattulan mäessä oli joka huushollissa hernesoppa päivä. Turkkisen alueella syötiin samaan aikaan pannukakkoa. Moision alueella mutusteltiin tarjous kalakukkoja. Alueita oli kehotettu noudattamaan kunnan ruokasääntöjä, tälläkään kertaa neuvonta ei menny perille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Hattulan mäessä oli joka huushollissa hernesoppa päivä. Turkkisen alueella syötiin samaan aikaan pannukakkoa. Moision alueella mutusteltiin tarjous kalakukkoja. Alueita oli kehotettu noudattamaan kunnan ruokasääntöjä, tälläkään kertaa neuvonta ei menny perille.
Se on valtava voima herneillä. Ei ihme jos Jaakkokin kiipesi yöllä herneenvartta taivaaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on valtava voima herneillä. Ei ihme jos Jaakkokin kiipesi yöllä herneenvartta taivaaseen.
Kyllä meillekin se kunnan alueellinen ruokaohjeistus kirje tuli. Itse ymmärsin, että sisältö oli vain suositus ei sitova määräys. Enempi kunnan pitäisi valistaa kauppaliikkeitä, ettei saisi joka kauppaketju laittaa samoja ruoka aineita viikkotarjouksiin. Itse katson tuon kalakukko tarjouksen laukaisseen suolikaasujen keskittymän, juuri tuolle pahimmin kärsineelle alueelle. No varmaan opiksensa ottavat.
- Anonyymi
Korvaako kotivakuutus tai kasko jos on noin raju luonnonilmiö?.
- Anonyymi
Ei korvaa ripali pieruista aiheutuvia jutskia
- Anonyymi
Trombi ja syöksyvirtaus ovat todellakin eri asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728