Mitä mä oikein ajattelen...

Anonyymi-ap

Ensimmäisen kerran mä mietin sitä julkkista yht'äkkiä eräänä päivänä ja mä mietin, että sillä on paljon tosifaneja. Ja mä mietin, että se asuu samassa kaupungissa.

Seuraavan kerran mä mietin sitä ulkomailla asuessani. Toisinaan mä kuvittelin, että se asuu vieressä ja mä juttelin sille. Poikani oli samassa asunnossa ( se on kyllä tottunut et puhun toisinaan yksin) ja mä juttelin vaan sellasia juttuja, joita lapsetkin voivat kuunnella.

Sitten tuli korona-aika ja me linnoittauduttiin erääseen asuntoon Suomessa. Ja mä mietin, miten se julkkis on hiipinyt samaan isoon taloon, jossa mä nukuin yksin yläkerrassa. Mä puhuin sille ihan vähän rivoja. Mulla on aviomies jonka kanssa ei olla harrastettu seksiä yli kymmeneen vuoteen ja mä olin ihan täynnä sitä mun elämäntilannetta. Ja olin vähän huolimaton ja kevytkenkäinen. Joka ilta mä lukitsin huoneeni oven tosi huolella. En halunnut mitään fyysistä seksiä tuntemattoman kanssa (paitsi ehkä yhtenä yönä). Kai mä olin jollain tavalla lojaali miehellenikin, vaikka hän haukkuikin minua harva se päivä.

Vuosia on kulunut.

Oonko mä niin yksinäinen, että mä teen jostain julkkiksesta mulle mielikuvitusystävän?

Tai en ystävää, vaan vihollisen. Toisinaan koin tuon julkkiksen vain vihollisena.

Joo...totta on, että mun pitäis tehdä mun avioliitolleni jotain suuntaan tai toiseen. Mutta mä en saa voimaa ja rohkeutta tehdä mitään.

Mä niin tarvisin ystävää. Mutta vaikka mä yritän selittää asiaa tässäkin

Kuulostaako tää vaaralliselta? Ihan sekaisin? Joo. Kyllä mä tiedän milloin kuvittelen ja milloin en.

5

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun kaikki tää tapahtuu mun KOTONA. Ihan kuin joku kuvittelis, että mä olen joku prostituoitu ja rikollinen, vaikka mä olen vain kovin yksinäinen. Olenko mä seurannut sitä julkkista? En. Mä olen vaan asunut asunnossani.

• Anonyymi

Olisin mä tietysti halunnut sen julkkiksen tavata kasvotusten, jos se olisi oikeasti ollut olemassa ja jotenkin tavattavissa.

• Anonyymi

Ja on se kumma, että jos mun mieheni haluaa erota, miksei hän hae avioeroa. Sillä itse hän muutti toiseen huoneeseen nukkumaan. Ehkä hänellä on toinen nainen tai mies, mutta en ole saanut häntä niistä kiinni.

• Anonyymi

Kuulostaa ihan luonnolliselta. Minäkin usein kuvittelen ystävystyväni jonkun julkkiksen kanssa. Ei se tarkoita, että alkaisi vainota kyseistä ihmistä. Onpahan vaan viaton fantasia yksinäisten iltojen iloksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      4094
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3674
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1482
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      404
      1320
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      30
      1050
    Aihe