Olen kuullut että joillakin vanhemmilla miehillä on oma armeijapuukko jonka ovat aikanaan armeijasta saaneet, joissa on jokin logo tmv. Ymmärsin myös että puukko on sen verran henkilökohtainen väline ettei armeija enää myönnä sellaista vaan pitää itse hankkia siviilistä. Osaako joku viime aikoina armeijan käynyt kertoa?
Saako armeijasta omaa puukkoa?
Anonyymi-ap
5
758
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä ei 80 luvulla ollut omaa armeijan puukkoa, "sotareissulla Lohtajalle" sitten ostettiin puukkotehtaasta ihan itse.Eikä ollut pistintäkään kun se olisi useammalta "hävinnyt".
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17953371t
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ennen olivat RAUK:in puukot hyvin yleisiä, eli puukkovalmistaja teki ja möi reservin aliupseerikoulun oppilaille heille räätälöityä puukkomallia omalla yksikön logolla.
- Anonyymi
RAUKin sotapuukko edelleen löytyy melkein 40v jälkeen. Komia on ase
- Anonyymi
Onko tuo hieno perinne loppunut, harmi jos on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337