Olin ehkä jotain 8.v kun katsoin telkkaria sohvalla. Nukahdin sohvalle ja näin unta. Yleensä kun torkahdan sohvalle en näe unta tai jos näen herään HETI kun minua huhuillaan tai tökitään. Mutta kuitenkin , unessa olin kahden tuntemattoman miehen kanssa saunassa en ollut nähnyt heitä ikinä. Toinen heistä näytti jotenkin vähän tutulta mutta en yhdistänyt sitä mihinkään. Sitten kuulin että minua kutsutaan monta kertaa nimellä kutsuminen kesti ehkä 2sekuntia ja heräsin. Outoa on se että herään yleensa HETI jos torkahdan sohvalle ja minua huhuillaan. Jonkin aikaa unen jälkeen katsoin äidin kanssa vanhoja valokuvia. Sanoin äidilleni "mä näin unta että olin ton miehen kanssa saunassa" äitini näytti vähän hämmentyneeltä ja snoi "se on mun isopappa " enkä mä ollut koskaan nähnyt sitä. On barmasti mahdollista että olin vain nähnyt vain normaalia unta. Mutta ehkä olin ollut vähän niinkuin kahdessa paikassa yhtä aikaa ja ehkä isopappani oli vain halunnut tavata lapsen lapsen lapsensa❤️ toinen mies jäi kylläkin mysteeriksi että kuk se oli🤔
Uni tai ei
Anonyymi-ap
1
150
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823