Koiran kuljetus ratkaisuja

Hei! Millaisia ratkaisuja teillä on koiran kuljetukseen? Semmoista tee se itse- tyyppistä. Kyseessä pakettiautoksi rekattu maasturi, eli lähes koko takatila käytössä. Jos löytyisi ratkaisuja, missä koiralla ei ole häkkiä, vaan olisi ns vapaana takana, niin ottaisin ideoita mielelläni vastaan. Olen miettinyt esim sellaista ratkaisua, että rajaisi vaneerilla tai jollain verkolla koiralle oman tilan auton takaosasta, niin että sivuovet jäisi kuitenkin ns vapaaksi, ettei ole mitään verkkoa tms siinä edessä. Jos sinulta löytyy jonkunlainen idea, niin otan sen mielelläni vastaan!

8

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja niin siis metsästyskäyttöön lähinnä haen tällaista ratkaisua.

• Anonyymi

Vetokoukku on helpoin ja nopein, rakki jolkottelee perässä tai pistää makuulle.

• Anonyymi

Koira turvavaljaisiin.

• Anonyymi

Laitoin kattotelineeseen kiinni, mutta kusi ja paskoi sinne, takaisin vetokoukkuun.

• Anonyymi

Iso kaupasta ostettu häkki, tai hitsaa, teetä harjateräksestä sopivan kokoinen häkki. Mieti myös lämmitys- jäähdytysratkaisuja. Meillä oli pakettiauton tavaratilassa puolen neliön häkki ja siihen kiinnitetty lämmitin talvella ja jäähdytin kesäksi sekä digitaalinen lämpämittari josta kuski voi seurata takatilan lämpötilaa ja siten joko lisätä tuuletusta tai lämmitystä

• Anonyymi

Juu, sähkömatto alla opettaa sisäsiistiksi :)

• Anonyymi

Ensinnäkin ei mitään tee se itse juttuja. Vakuutus EI vastaa jos kolaroit koiran kaa ja se kuolee. Valjaat tai häkki.

• Anonyymi

Vakuutusyhtiöillä on omat sääntönsä vaikka laista ei löydy pykälää että pitää olla valjaissa tai häkissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5120
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      513
      1679
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe