Minä ottaisin Maria Zaharova ;sta...
Kenestä emäntä
14
1421
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten soiva peli mutta armoton juoppo.
- Anonyymi
Eikö kaupungin luukku kävisi? Samaa näköä, eronnut ja luulen että soppakin maistuu niinku silleen😘
- Anonyymi
Entäpä tästä kylästä? Kenellä se on sellanen exä, nyxä, joka ois kiva käsipuolessa?
- Anonyymi
Entäpä tästä kylästä??
- Anonyymi
Kuhmolaista en ottaisi mistään hinnasta. Serkusten tekosia
- Anonyymi
Mitäs vikaa serkuissa? Muualta tulleet eivät ole tänne tervetulleita juuri tuon ahdasmielisyyden takia. Kun eivät edes yritä omaksua yhteisön tapoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs vikaa serkuissa? Muualta tulleet eivät ole tänne tervetulleita juuri tuon ahdasmielisyyden takia. Kun eivät edes yritä omaksua yhteisön tapoja.
Asiaa puhut!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaa puhut!!
- Anonyymi
Vuosi 1975
- Anonyymi
No kai mää sit ottaisin tuon Alina Kabajevan 👍
- Anonyymi
Margarita Simonjan varattu mulle!
- Anonyymi
Kyllä kait se tuo naapurin Kirsti on. Olaan pari kertaa oltu sillain, että meikäläisen
kusiletku on ollu se pimpissä ja oon liikutellu sitä ees ja taas. - Anonyymi
Naapurimaan neitoset ovat todella hyviä suistaan, kouluja käyneitä vähintäänkin. 🤗😘
- Anonyymi
Sinä tykkäät vähän kiihkeämmistä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229